Clutch kirjoitti:Joops mutta kumminkin loppupeleis ois tolla leolla varmasti kovemmat äänet tullu ku sallitut?
Ja vakioänkkäreil olkoot mikä nelari vaan ja kierrokset tapit ei kyllä ääni mikään kova ole muutakun jos korva on kiinni putken päässä.
Kyllä muuten vakioänkälläkin menee ylitte db-rajoista jos kierrokset on tapissa, minä olen keskustellut tästä ihan mp-poliisin kanssa ja mitattiin vielä asianmukaisesti minun vajaa 5tkm ajetusta vakio dukesta äänet ja kokeiltiin niin 2 tonnia lisää kierroksia aiheutti rajojen yli menemisen, että kyllä se on herkkää.
Stål kirjoitti:OziBo_ kirjoitti:Jos ei ollu e-hyväksytty vaimennin niin turhaa alkaa mitään valituksia tekemään
Putken voi tietääkseni muutoskatsastaa jos ei ole e-hyväksytty. Kyllä minä vaan tekisin sen valituksen.
Ei voi e-hyväksyttyyn pyörään katsastaaa kuin e-hyväksytyn putken (vanhaan e-hyväksymättömään vehkeeseen kyllä saa laittaa mimmosen hyvänsä joka äänirajat täyttää, vaikka itse tehtykin kelpaa), mutta tommoset paskiaiset pitää pistää ruotuun, että valitusta vaan tekemään, kun ei se ole oikein toisen pyörää rikkoa.
Tämä on sama kun poliisi testas kotaria ja kulki +130 ja vei kilvet ja kortin kun liikaa tehoa, kaveri valitti ja voitti koska tuo ei ole lain mukainen toteamus tehoista, samaten kun ei rajottimeen huudattaminen ole oikea tapa ääniä mitata.