Clutch kirjoitti:Mulla putos kans aikanaan ja siitä tehdään ilmotus, kenties jopa rikosilmotust tai jotain ja sitten ootellaan uutta kilpeä. Konttori siis ilmottaa että kilpi teillä tietämättömillä ja näin ollen siit tehää joku ilmotus ettei joku narkki esim. lätkäse sitä mopoonsa. Maksaa jotain 30-50e jos on sen hukannut eikä oo antaa "rikkinäistä" tilalle.
ZleT kirjoitti:Itellä on nytten yks parkkisakko ja ylinopeus sakko.. Eli lähteekö seuraavasta sakosta kortti ??
Jossain päin vaaditaan rikosilmoitus ennenkuin saa uuden ja jossain päin voi hakea suoraan uuden eri tunnuksella, tai sitten tilaa vanhalla tunnuksella ja oottaa pari viikkoa, ja sen aikaa saa ajaa pahvikilvellä, mutta kuitti on pidettävä mukana ajossa.nieminennn kirjoitti:Mites se menee ku kaverilta on pudonnu kilpi ajon aikana nii eiks se voi tilaa vaa uuden ? vai tuleeks sit sen mopoo iha eri rekisteri kilpi ? siis eri kirjaimet ja numerot ku vanhassa ?
Touko kirjoitti:Tääläpäin kun hakee uutta kilpee niin vaikka mihin ois hävinnyt niin konttorilla käskevät sanoa että tippu mettätielle niin ei tarvi heidän mukaan tehdä rikosilmotusta.
_Sylin_teri_ kirjoitti:Touko kirjoitti:Tääläpäin kun hakee uutta kilpee niin vaikka mihin ois hävinnyt niin konttorilla käskevät sanoa että tippu mettätielle niin ei tarvi heidän mukaan tehdä rikosilmotusta.
Se on pakollinen se rikosilmoitus yksi kilpisissä, ainakin lain mukaan. Täällä et uutta saa ellei rikosilmoitus ole tehty.
Retrokiisseli kirjoitti:Mitäs nytten ku ajoin 40km/h alueella 87km/h harkkaluvalla nii kauan toi mun kortti on pois? ja pitääkö mun tehä toi kevarikortti iha uudestaa?