SMRacing kirjoitti:Niin voihan se liiankin tehokkaalta tuntua aluksi. Mutta sanottaisiko, että tuo Zrx 1200:sen 120hp/230kg on aika mietoa vielä. Gixerissä kumminkin tehopaino alkaa olla luokkaa 1hp/1kg
Mut lähteehän se tuollainen "matkalaivakin" äkäsesti jos piikkisillä laitteilla vain ajellut.
Juu eihän se mikään raketti oo. 115kw siinä on kyllä rekkarissa. Isä on jo sen ikänen että ajaa mielummin tuommosella
Mutta kyllä se piikin tuntu pätkivän aika helposti, yllätys. Vaikeempi se oli jossain 60 vauhissa hallita kun kevyt näsäri.. Osittain voi johtua tietty siitä että uus pyörä uudet kujeet aina kestää tottua. Tehopaino suhde näsäriin on yli tuplasti parempi. Ja vääntöö tuntu olevan hullun lailla.
nsr hp / kg = 0.234
zrx kw / kg(olettaen et se on se 230) = 0.5 (oisko hp jotain 0.7?)
Eli kyllä eron näkee paperilla mutta ainakin tuntee.