menet pyöräsi kanssa dynoon täystehoisena,ja katsotaan mitä siitä tulee tehoa ulos, jos siitä esim. tulee 18kw ja aken tietokannassa lukee että 22kw, niin pitää tehdä kuristus joka laskee tehon 4kw alle 11kw: eli 7kw:hen. kuristuksen voit tehdä itse mutta suosittelisin että tehtäisiin dynottajalla, niin ei tarvis mennä useasti penkittämään, kun tekisi suoraan alle sen tarkistaen kokoaika penkissä! ja sen jälkeen yksilöidyn (rek.no ja runko numero) dyno lapun kanssa katsastukseen (voi olla et ensin pitää katsastaa tt:nä ja sit muutos katsastaa!) ja sen takia pitää tuo 4kw alle 11kw:n kuristaa ettei remontin yhteydessä tule ylitehoista pyörää, ne jättää aina sen marginaalin siihen, mitä täällä ei vaan tunnuta uskottavan.
Toinen mahdollisuus on että hankit alk.peräisen kuri satsin merkin maahantuojalta ja ne asentaa sen merkkiliikkeessä niin ei tarvitse penkittää!