TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
||tinba
Pyörä:
PC31
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
27.3.2008 23:29

ViestiKirjoittanut ||tinba » 9.4.2008 14:50

Niitä on saattanut karata pari kappaletta kuitenkin ;)
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 9.4.2008 14:53

feedom kirjoitti:hhohoohh oiskoha... :D
Vanhemmassa on, vielä hiukan ylittekkin.

Uudessa sitten taas tehoja ei ole nimeksikään.
AAte
Pyörä:
KTM690SMCR -17
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.8.2007 14:34

ViestiKirjoittanut AAte » 9.4.2008 14:53

Tai kuolla. Itehhän syön tässä just meetwurstia.
Duell
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
27.6.2003 12:51

ViestiKirjoittanut Duell » 10.4.2008 13:10

Näsärissähän (-01) oli ensin giannelli ja sittemmin arrowi ja boyesen läpät. Juuri ja juuri viritetyn puolelle lipsahtaa ;)'

Ja miksi? Mukavampi ajaa, kun enemmän potkua ja nakkikioskilla voi kehaista ajavansa vähän paremmalla mopolla kuin kaverilla. Lisäksi hiilikuituänkkä oli käsittämättömän seksikäs, kuin myös arrowin äänet vakioon verrattuna. Ja aina pitää rakentaa ja olla jotain uutta. Eihän nyt vakiolla ajeta.
pertt-UP-
Pyörä:
Suzuki SV650S
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.5.2006 20:52

ViestiKirjoittanut pertt-UP- » 10.4.2008 22:15

2-tahtinen ei toimi hyvin kuristettuna, siispä ajoin täystehoisella niin kauan, että kilahti. Sen jälkeen asensin 154cc sylinterin, en niinkään viritys mielessä, vaan tuo lisääntynyt alavääntö tuo vain niin paljon mukavuutta ajamiseen.
Project Blue Smoke
Coke©
Liittynyt:
5.11.2005 23:39

ViestiKirjoittanut Coke© » 12.4.2008 0:11

Laippa pois ja Jollyn tehari, vie bensaa samassa suhteessa ku kuljettajaaki, mut onneks ei tarvi ajaa muutaku kesäsin :)
Säästä luontoa - Aja takapyörällä
^SLayeR^
Pyörä:
Ktm Exc 450 -04
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
28.7.2005 22:47

ViestiKirjoittanut ^SLayeR^ » 12.4.2008 13:14

AAte kirjoitti:Tai kuolla. Itehhän syön tässä just meetwurstia.
vittu meinasin tipahtaa tuolilta :D
Epi_
Pyörä:
detsi 125 07
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
28.3.2007 17:29

ViestiKirjoittanut Epi_ » 13.4.2008 0:00

W1lly kirjoitti:TT on ku en oo vielä keksiny yhtään hyvää syytä ajaa a1 tehosella.
Vakuutuspetos ja kortitta ajo vois olla kaks aika hyvää syytä :D
tessuboy
Pyörä:
Husqvarna wr -01
Paikkakunta:
Kpo
Liittynyt:
18.1.2007 21:29

ViestiKirjoittanut tessuboy » 13.4.2008 14:27

Nasu_ kirjoitti:
W1lly kirjoitti:TT on ku en oo vielä keksiny yhtään hyvää syytä ajaa a1 tehosella.
Vakuutuspetos ja kortitta ajo vois olla kaks aika hyvää syytä :D

monikohan piikki kuski on tehnyt nämä samat rikokset? :D veikkaan että ehkä 80% piikeistä on täystehosii tai viritettyjä :)
Jonttu179
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
11.5.2006 19:31

ViestiKirjoittanut Jonttu179 » 13.4.2008 19:20

Ja tohon kortitta ajoon, niin näyttäis sullaki olevan kuva jossai aprillian kuristukset on jossain muualla kuin paikallaan. Toi A1-tehosella ajaminen on vähän kun tekis työtä ilman palkkaa ;)
Eetyzk
Paikkakunta:
Kihniö
Liittynyt:
7.4.2005 22:54

ViestiKirjoittanut Eetyzk » 13.4.2008 23:24

Jonttu179 kirjoitti:Ja tohon kortitta ajoon, niin näyttäis sullaki olevan kuva jossai aprillian kuristukset on jossain muualla kuin paikallaan. Toi A1-tehosella ajaminen on vähän kun tekis työtä ilman palkkaa ;)


Kummasti niitä "orja" työntekijöitä löytyy ku useimmat mopot on tehottomampia ku A1 tehoset kevarit ja niitä mopoja on kuiteski aika monia.. o_O ;)
Ei luotettavuuella rajaa ku nelarilla ajaa
Rizard
Liittynyt:
9.9.2006 18:41

ViestiKirjoittanut Rizard » 14.4.2008 18:50

eicca31 kirjoitti:täystehohan toi NSR on ja täydet 31 hevosta.
Tuosta tuli mieleen, että kuinka moni on käyttänyt vehkeensä penkissä todellisten tehojen näkemiseksi? Ja 31 hv on jossai tehtaan antamassa ilmoituksessa, mikä on otettu kytkimeltä ilman 100% taetta asialle.
Scorpioni
Pyörä:
Dt 125 R
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
20.3.2008 22:50

ViestiKirjoittanut Scorpioni » 14.4.2008 19:59

No siis uudessahan pitäis olla joku 28hv ja tossa vanhemmassa mallissa toi 31..
Kuitenkaan en tiedä ketään joka ois penkittäny (uuden) NSR:än..
jagez
Paikkakunta:
Laukaa city
Liittynyt:
31.3.2007 18:12

ViestiKirjoittanut jagez » 14.4.2008 21:04

jos virittää kevaria ja jää kiinni niin kuinka isot verot ja sakot siitä tulee? entä muut sanktiot?
JollyMoto
Pyörä:
Aprilia Rs125 -03
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.12.2007 0:28

ViestiKirjoittanut JollyMoto » 14.4.2008 22:09

zaska92 kirjoitti:jos virittää kevaria ja jää kiinni niin kuinka isot verot ja sakot siitä tulee? entä muut sanktiot?
Harvempi siit on kiinni jääny. Mut jos jäis nii sakko ajokorttiluokan ylittämisestä, rekisteröimättömällä ajoneuvolla ajo, korotettui vakuutusmaksui? :D Mut epätodennäkösempää se on ku viriviri mopol kiinni jääminen, ku moottoripyörä pitäs penkittää et vois todeta onko tt, kilven ne voi viiä jos ei mitkää valot toimi yms mut se on taas eriasia.

E: Yhestkää tapauksest en oo kuullu et ois penkitettäväks määrätty.