OziBo_ kirjoitti:mikä selkeä pointti? Joka topicissa se latelee "faktaa" pöytään niinku ois ajana monta vuotta 10 eri kevarilla. Ja tekee omia päätelmiään mun ajotyylistä joka on kaukana rauhallisesta
Ei kukaan jaksa lukea puolen sivun stooria esim. siitä miten nestekytkin on vaijerillista parempi
ottopoika kirjoitti:no onkos tommonen duke hyvä peli,paljon kulkee ja miten viritystä ajattelin ostaa liikkestää mallin missä o sitte sebringi putki
Hatzkd kirjoitti:ottopoika kirjoitti:no onkos tommonen duke hyvä peli,paljon kulkee ja miten viritystä ajattelin ostaa liikkestää mallin missä o sitte sebringi putki
Laiskasti kulkee ja on varmasti hyvä peli ajo-ominaisuuksiltaan, nelari kun on niin kallistahan se virittäminen on. Jos meinasit virittää, 4-tahti ei taida olla ihan oikea peli sinulle.
ottopoika kirjoitti:no onkos tommonen duke hyvä peli,paljon kulkee ja miten viritystä ajattelin ostaa liikkestää mallin missä o sitte sebringi putki
PenaV8 kirjoitti:Löytäispä jostaki semmosen pyörän jossa olisi nelarin kulutus mutta 2-tahin tehot..
Eikö Dukeen saa powercommanderia?Prätkä jätkä kirjoitti:ottopoika kirjoitti:no onkos tommonen duke hyvä peli,paljon kulkee ja miten viritystä ajattelin ostaa liikkestää mallin missä o sitte sebringi putki
On hyvä peli 110-120 on huiput mittariin, mutta putki tiputtaa huippuja, viritys ei onnistu pahemmin ku osia ei ole tarjolla mut kannen koneistusksen ja muuta pientä voi tehdä, mutta se maksaa paljon ja hyöty lähes nolla kun ruiskua ei pysty säätämään.