Vaikka vähän läpällä (toivottavasti) sanoitte, niin kuivat on unelmat, jos piikkisen kisaenskan testaus on unelma...
Kyllähän niissä enduroakin ajaessa haastetta riittää lähes loputtomiin asti, mutta jos vähänkin esim erikokoisilla mx pyörillä ajanut, niin suoralla tiellä ne teidän kotkanne ovat aika kuivia esityksiä
Toisekseen(vaikka pilkkua nussitaan), niin miksi helvetissä kisapeliin liitetään tt käsite. Ei se mikään enduro ole, jos se kuristettu on. Tyhmä vaan kuunnella "tt kotkat", ei kait niitä muunkaanlaisia ole. Vaikka valkokilpiin saadankiin, niin pohjimmillaan tarkoitus enimmiltään ollut luoda mahdollisuudet siirtymisiin eri harjoitus/ajopaikoista toiseen enduroharrastajille(miksei enskalla vois crossiradallakin käydä) , eikä kuolaavien katupiikki poikien perään, joiden märkä uni on kesyttää "tt" kotkaa kadulla.
Itse olen ajanut mx pyöriä ennenkuin edes katupiikkien sarviin olen hypännyt, joten fiilis on ollut liiankin mieto. 250cc 2t mx:ä pehmeällä mutkapätkällä nostaa fiilikset kattoon(liittyi taas melkein asiaan...