Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Re: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu

ViestiKirjoittanut AceFin » 1.9.2012 13:16

Jep, kyllä se näkyy, mutta kun hommaa samoilla tunnuksilla, niin siinä ei mikään jää arvailun piikkiin.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Kemmumies

ViestiKirjoittanut Kemmumies » 1.9.2012 13:38

Eihän sitä keretty syyskuun puolelle mennä, kun aamulla 0,5 astetta pakkasta ajoonlähtiessä. Odotan inholla tulevaa talvea, alkaa silloin olemaan liian kylmä piikillä ajamiseen.
jalkapyörä

ViestiKirjoittanut jalkapyörä » 1.9.2012 13:52

vaatetta päälle :D itsehän ajan kouluun joka pv melkee 40km suuntaan niinkauan kuin pyörä toimii. Oli sitte 30astetta pakkasta tai 30astetta lämmintä :D viimetalvena porukka kahto vähän ihmeissään.
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)

ViestiKirjoittanut AKWM » 1.9.2012 14:34

Asiaa. 8) Itsehän ajattelin yrittää samaa enstalvena, tosin matkaa hurjat 8km suuntaansa. Ei kauheesti huvittais kuitenkaan maksaa 3,80€ suunta tollasesta matkasta bussilla, mielummin kaadan ne rahat tankkiin.

Mites muuten vaatetus, Bilteman kelkkahaalari päälle? :D Ei välttämättä ihan tyylikkäin vaihtoehto, mutta luulis lämmittävän kohtalaisesti.
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91

ViestiKirjoittanut AceFin » 1.9.2012 14:58

Mä vaan ootan talvea, että pääsee tolla manalla vetää kylki eellä kouluu :D Mulla tosin matkaa vain pari kilsaa, mutta jos dösällä menis, niin tarttis vaihtaa bussia kerran ja siihen matkaan kuluu sitten puolisen tuntia... Omalla pärrällä about 4 min ;)
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
jalkapyörä

ViestiKirjoittanut jalkapyörä » 2.9.2012 13:53

ite ajelen kovilla pakkasilla tämmösel varusteilla, normisukat, villasukat, kelkkailu saappaat. jotkut fleece housut, normihousut(farkut,kollarit... mitänyt sattuu olemaa) sit jotku tommoset paksut tuultapitävät housut, ei nyt tuu mieleen miksikä noita kutsutaan. t-paita, fleecepaita kauluksella, huppari, paksutalvitakki, kypärämyssy :D myös yleensä bilteman tankorukkaset, ei jäädy kädet mutta ne on tosihärskin näköset, aina tulee jotain kommenttia niistä :D hanskoina toimii samat nahkaiset ajohanskat mitä kesälläkin käytän.

ja nii mua ärsyttää ku koht tulee bänniä ku kirjottelen offtopiccia joka paikkaa ja varoituksia tullu :D
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)

ViestiKirjoittanut AKWM » 2.9.2012 15:08

Eilen ajelin tossa valoihin. Mun edessä oli kaksi autoa ja jonossa ensimmäisenä joku tyttö Derbillä. Valot vaihtu vihreäksi ja moponhan se sammutti aiihen, varmaan just saanut kortin. Saman tien molempien autojen kuskit alkaa tööttäämään, vaikka
mopokuski tönäsi pyöränsä sivuun ja hädissään yritti saada käyntiin sitä. Kumpikaan autoista ei liikkunut mihinkään, vaikka sivulta olisi mahtunut menemään vaikka kaksi henkiköautoo rinnakkain. Torvisektio jatko ratin hakkaamista edelleen. Ite ajelin vaan rennosti ohi ja pyörittelin päätä autoilijoille. Voi vitun idiootit oikeesti. Muutenkin sitä tyttöö varmaan nolotti ihan tarpeeksi, niin täytyy nyt vielä jäädä siihen pelleilemään.

Toinen juttu tapahtu pari kuukautta sitten, en oo varma oonko jo kertonu sen täällä. Kuitenkin siihen sisälty nainen, joka tuli valoissa ulos autosta ja meni karjuen lyömään edessä ollutta moottoripyöräkuskia
visiiriin. Noita tilanteita varten täytyis olla se go pro.

Siis idiootit liikenteessä ärsyttää.
Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 2.9.2012 15:25

Mun edessä ajoi ulkomaalaisen näköinen mies bemarilla. Yhtäkkiä pysähtyy tien viereen, jään venailemaan että mitä se meinaa niin tulee autosta pihalle ja koittaa huitasta kypärään. Enskerralla kun joku tekee noin niin kilpi kaksikerroin ja autosta sivupeili paskaksi :roll:
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11

ViestiKirjoittanut Gogge » 2.9.2012 15:43

Täälläkin koettu sellaista, että suht rauhassa ajeltu jotain pikku tietä, ja joku vanha patu tulee huitomaan haravalla.. No, motoristi on aina täysin epäkelpo ihminen.. :roll:
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
jalkapyörä

ViestiKirjoittanut jalkapyörä » 2.9.2012 15:44

täällä on yks hullu mummo joka on aina haravoimas yhtä tietä ja jos siitä tieltä ajaa nii huitoo haravalla, sit se on kanssa kasannu ison risukasan tielle ettei siitä pääsis kulkemaan.

Miks mua ei tuu kukaan koskaan huitomaan :x

e: siis mies puolinen :D en mä mummojen kaa halua myllyttää
j4nouns

ViestiKirjoittanut j4nouns » 2.9.2012 16:03

Eikö sielpäin tunneta sanaa pappa?
jalkapyörä

ViestiKirjoittanut jalkapyörä » 2.9.2012 16:06

enmää pappojakaan halua... jotain agressiivisiä pirinistejä 30v jukkapoika kakkoset sais tulla, kun semmoset mua ärsyttää... Ärsyttääkö ihmisiä moottoripyörien ääni vai mikä siinä on kun motorisejä kohdellaan kaltoin
eQ123

ViestiKirjoittanut eQ123 » 2.9.2012 17:05

Täällä sentään yhellä on pesäpallomaila tai haulikko. :D Aseet siltä kyllä vietiin pois sen jälkeen. Ja harjalla se oli lyöny yhen detsistä maskin paskaks yms.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
kisaisin

ViestiKirjoittanut kisaisin » 2.9.2012 20:44

240turbo kirjoitti:Täällä sentään yhellä on pesäpallomaila tai haulikko. :D Aseet siltä kyllä vietiin pois sen jälkeen. Ja harjalla se oli lyöny yhen detsistä maskin paskaks yms.

Vois mennä paskat housuun kun joku tulis haulikon kaa vastaan :lol:
mijoer
Pyörä:
HVA 125 sm -09, Honda monkey 125, Ex Yamha wr125

ViestiKirjoittanut mijoer » 4.9.2012 19:13

Täälläkin semmone hollantilaine äijä tulee huutelee jos ajaa niiden talon ohi vaikka 40kmh. Hän on ite laittanu siihe 30kmh varotuskyltit että "lapsia tiellä" ja sen lapset on jo yli 15v.
Kärkkyy siellä autotallin takan ja ku kuulee et joku mopo tulee ni hyppää tielle huutamaa. Välil sil on siin nopeututka ja muuta paskaa :D Oli kerran laittanu peräkärrin poikittain tielle ja sattu sopivasti naapuri tulemaa puimurilla sieltä päi. No naapuri siirs sen kärrin ja hollantilaine tuli huutelee et mitä sä mun omaisuut siirrät ja yms yms. Poliisit siin oli sit selvittelemäs tilannetta :D