Katukumit ja aivan saatanan rumat IMO. Mieluiten jotkut kunnon rotantappokumit taakse mahdollisimman korkee tai isompi vanne jotta ei näytä niin pieneltä etupyörän rinnalla! Mielestäni tolta enskan rengas varustus pitää tai melkein täytyy näyttää
MiniMies kirjoitti:Ei ne enään smotot sillon ole Ihan vaan katukumit
Joo katukumit siis, tuli vaan tuo smoto jotenki automaattisesti noista "sileistä" renkaista. Jollakin foorumilaisella oli sellaiset EXC:ssä ja todellakin törkeän näköiset.
Mitenniin muka? Ihan hienot ne on mun mielestä. Räxässä mulla semmoset olikin kokoajan. Mielluummin ajettavuus kun ulkonäkö. Nappuloilla on nimittäin erittäin typerää ajaa asfalttiteillä jos lähtee katukumiin vertaamaan. Ei pääse mutkiinkaan kunnolla ajamaan. Ja ne sitten kuluukin hetkessä ja kuluneet nappulat ei muuten ainakaan ole hienot
Totta, makuasia tämäkin Kyllähän ne nappulat tuntuu tosi oudolta smotojen jälkeen, yhdellä piikkisellä DT:llä ja EXC:llä kun oon ajanu asfaltilla missä molemmissa oikein kunnon nappulat. Voihan asiaa ajatella niinkuin eräs viisas eläkeläismies mulle totesi mp-kaupan pihassa pyörää ostaessaan: "On tuo kyllä helvetin ruma, mutta ei sitä nää kun istuu kuljettajan paikalla" Liikenteessä en oo kellään nähny smot.. siis katurenkaita enskavanteilla, enskavanteet on yleensä aika kapeat verrattuna smotoihin.
Hussessa oli katurengas edessä ja enska takana. Galleriassa on kuvia, ei tuo nyt minusta typerälle näytä tai sit oon vaan tottunu. Kyllä tuolla aika jyrkkään kulmaan pystyy kanttaamaan. Hassultahan se tuntuu kun se nappulan yli menee. Ei se kyllä välttämättä kaikkein turvallisin ole.Mutta siis toi eturengas mahdollisti sen että se pitää täysiään tiessä siihen asti että takana nappulat jo taittuu alta. Ei se kuitenkaan alta lähde. Ihan tasanen oli ajella ja noi samat saatanan renkaat kesti mulla kaks vuotta/lähes 10tkm. Pitää nostaa hattua trelleborgin pojille kun ei se takanen ollu edes uusi kun tuon ostin. Eturengas tais olla mitas.
Mites paljon matkamittariin kertyy ylimäärästä per 100km, jos mittari kusettaa ~10kmh ylöspäin? Mun matikkapää ei tollasiin riitä, mutta toivottavasti täältä löytyy joku matikkapro E: tuleekos siitä sillon 10km ylimääräst, eli jos mittarissa on 100km niin oikeasti olisi 90km? Vai oonko nyt ihan hakoteillä..
6tkm kohdalla yleensä venttiilit säädetään (ainakin Minarellissa mm, WR/SMS/LC/Marathon joissa on tuo kone). Öljyt siihen koneeseen vaihdetaan 3tkm välein.
Kolmetoista kirjoitti:6tkm kohdalla yleensä venttiilit säädetään (ainakin Minarellissa mm, WR/SMS/LC/Marathon joissa on tuo kone). Öljyt siihen koneeseen vaihdetaan 3tkm välein.
Okei, kiitoksia.
Kuinka tarkalleen esim. 6tkm huolto pitää tehdä, pitääkö se olla siinä 6tkm-6.1tkm välissä vai haittaako jos heittää enemmän?
Kuinka paljon nää huollot yleensä maksaa? (Mietin vaa et paljon sen perusteella voi tinkiä)