TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
Aprilia94
Pyörä:
Aprilia rs 125cc ´02
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
24.10.2008 17:25

ViestiKirjoittanut Aprilia94 » 3.5.2010 16:14

Osaisko joku selittää mulle että mitä riskejä/seurauksia on et jos ajaisin harkkalupien aikana TT?? Ja miten innokkaasti kytät pysäyttää harkkalupalaisia ja miten innokkaasti valvoo tehoja??
HeGee`
Pyörä:
Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
13.9.2008 16:37

ViestiKirjoittanut HeGee` » 3.5.2010 18:19

eipä taida hirveen innokkaasti kytätä. kortti lähtee ja siirtyy oli oikee kortti tai harkat(tosin harkkaluvilla ne harkatkin lähtee)
M: Aprilia RS -05 http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/

I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
Aprilia94
Pyörä:
Aprilia rs 125cc ´02
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
24.10.2008 17:25

ViestiKirjoittanut Aprilia94 » 4.5.2010 9:01

No mitäs sitte jos harkat lähtee, nii saako hakee uudet vai pitääkö suorittaa autokoulu uusiks. Ja millaset sakot/kuinka pitkä ajokielto olis tulossa jos TT piikistä kiinni jäis?? ;)
jonttu-00
Pyörä:
Rinohusq
Liittynyt:
22.4.2008 21:15

ViestiKirjoittanut jonttu-00 » 4.5.2010 10:56

Et voi saada harkkoja takaisin, joudut suorittamaan ylimääräset ajotunnit ja pääset vielä maksamaan niistä :seko:
Stretched
Pyörä:
GPR125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
22.3.2010 16:28

ViestiKirjoittanut Stretched » 8.5.2010 15:12

TT :p Tosin varmaan laitan vakioks harkkareiden ajaks.
välzy
Pyörä:
4-pyöräinen & KTM EXC250 -11
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.11.2008 21:59

ViestiKirjoittanut välzy » 15.5.2010 12:42

A1 vielä :seko: mutta tt:ksi tulossa ja ehkä 154cc.
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 17.5.2010 23:06

TT. Ei oikein 4t huvittanut ostaa juuri sen takia että eivät oikein kulje eivätkä kiihdy. Käy tylsäksi sen muutaman viikon ajon jälkeen, kun muutama mikko-viljami kiiltopaisari barbeilla ei jääkkään kun kiihyttelet täysillä.
pag
Paikkakunta:
04260
Liittynyt:
30.4.2008 20:53

ViestiKirjoittanut pag » 18.5.2010 15:39

Soppanestori kirjoitti:TT. Ei oikein 4t huvittanut ostaa juuri sen takia että eivät oikein kulje eivätkä kiihdy. Käy tylsäksi sen muutaman viikon ajon jälkeen, kun muutama mikko-viljami kiiltopaisari barbeilla ei jääkkään kun kiihyttelet täysillä.

Kyllä se nelari maistuis melkeempä nyt ku tarkemmin miettii ja 2t ajettuna on se 20tkm ja rahaa menny huoltamiseen suunnilleen sellasen yzfr verran. :lol:
ulisijat ulisee
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 18.5.2010 17:22

pag kirjoitti:
Soppanestori kirjoitti:TT. Ei oikein 4t huvittanut ostaa juuri sen takia että eivät oikein kulje eivätkä kiihdy. Käy tylsäksi sen muutaman viikon ajon jälkeen, kun muutama mikko-viljami kiiltopaisari barbeilla ei jääkkään kun kiihyttelet täysillä.

Kyllä se nelari maistuis melkeempä nyt ku tarkemmin miettii ja 2t ajettuna on se 20tkm ja rahaa menny huoltamiseen suunnilleen sellasen yzfr verran. :lol:


Mites niin paljo menny rahaa, leipoko kaikki kiinni takarattaasta jarrulevyyn? :D
Artsi93
Pyörä:
MB C220D
Paikkakunta:
Ullava
Liittynyt:
17.8.2008 10:48

ViestiKirjoittanut Artsi93 » 18.5.2010 17:28

Soppanestori kirjoitti:
pag kirjoitti:
Soppanestori kirjoitti:TT. Ei oikein 4t huvittanut ostaa juuri sen takia että eivät oikein kulje eivätkä kiihdy. Käy tylsäksi sen muutaman viikon ajon jälkeen, kun muutama mikko-viljami kiiltopaisari barbeilla ei jääkkään kun kiihyttelet täysillä.

Kyllä se nelari maistuis melkeempä nyt ku tarkemmin miettii ja 2t ajettuna on se 20tkm ja rahaa menny huoltamiseen suunnilleen sellasen yzfr verran. :lol:


Mites niin paljo menny rahaa, leipoko kaikki kiinni takarattaasta jarrulevyyn? :D


Kyllä nää 2-t endurot vaa kuluttaa sitä bensaa. Oikee yllättyy kun tankilla pääsee sen 100-200km ja sen verran ajelee päivässä kepeesti tai enemmän (~12-14€ tankillinen). Vieläkö ei osaa sitä kaasu kahvaa säästellä kiihytyksissä ja yleensä kun ajelee. Rahaa taas menee ja tietysti kaikki muutkin osta, niihinkin menee rahaa. Vieläkun on opiskelija niin tuloja on vähäsen niin pitää kahtoa mitä tuninkia ja viriä ostaa että jää sitä rahaa bensaankin. :)

Harmivaan että mulla vanhemmat ei kustanna paljoa mitään, paitsi kortin ja vakuutusmaksut. On tää 2-t kemmu vaan niin mukava ajella että en nelari piikkiä laittais, paitsi siinä toivossa että halpa ylläpitää. :)

Nyt on johtokikka tehty ja kuri putkessa, kuri taas lähtee tällä viikolla jos hyvin käy. Tai sitten odotan kesään ja sitten ostaisi teharin kun sitä rahaa on. Onhan sitä rahaa nytkin mutta on muitakin harrastuksia ja rahareikiä :)
Nykyinen: Haussa (2014??-)
EX Yamaha DT 125 RE '05 (2009-2013)
EX Derbi X-Race '07 SM (2008-2009)
EX Suzuki PV '91 (2003-2009)
MYYDÄÄN DT125RE IMUKAULA KYSY YV:LLÄ LISÄÄ!
MatsQ7
Liittynyt:
16.5.2009 22:41

ViestiKirjoittanut MatsQ7 » 19.5.2010 16:42

mikä suutin pitäs olla rs-06? siis arrowilla... pitääks olla isompi ku tyhjäl vakioputkel?
HeGee`
Pyörä:
Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
13.9.2008 16:37

ViestiKirjoittanut HeGee` » 19.5.2010 17:10

MatsQ7 kirjoitti:mikä suutin pitäs olla rs-06? siis arrowilla... pitääks olla isompi ku tyhjäl vakioputkel?

itel arrow ja rave nii suutin 128
M: Aprilia RS -05 http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/

I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
pag
Paikkakunta:
04260
Liittynyt:
30.4.2008 20:53

ViestiKirjoittanut pag » 20.5.2010 10:20

Soppanestori kirjoitti:
pag kirjoitti:
Soppanestori kirjoitti:TT. Ei oikein 4t huvittanut ostaa juuri sen takia että eivät oikein kulje eivätkä kiihdy. Käy tylsäksi sen muutaman viikon ajon jälkeen, kun muutama mikko-viljami kiiltopaisari barbeilla ei jääkkään kun kiihyttelet täysillä.

Kyllä se nelari maistuis melkeempä nyt ku tarkemmin miettii ja 2t ajettuna on se 20tkm ja rahaa menny huoltamiseen suunnilleen sellasen yzfr verran. :lol:


Mites niin paljo menny rahaa, leipoko kaikki kiinni takarattaasta jarrulevyyn? :D

Ei ole leiponut kiinni, mutta lähes 20tkm ajettu 2t vaatii jo huoltoa jonkin verran, täytyyhän siihen laittaa rahaa jos sillä haluaa ajaa (ja vielä nauttia siitä).
E: Ja puhuin lähinnä kaikista 2t pärristä mitä olen tässä 3v aikana omistanut.
ulisijat ulisee
Zwei
Liittynyt:
2.4.2010 11:34

ViestiKirjoittanut Zwei » 21.5.2010 18:21

Artsi93 kirjoitti:Kyllä nää 2-t endurot vaa kuluttaa sitä bensaa. Oikee yllättyy kun tankilla pääsee sen 100-200km ja sen verran ajelee päivässä kepeesti tai enemmän (~12-14€ tankillinen).

2-T TT/Viri kyykyl pääsee 150-180km/tankilla ja tankkiin menee n. 14 litraa. 20e:llä ei saa tyhjää tankkia ihan piri pintaan täydeks. Itellä TT GPR125 ja 14l tankilla pääsee 170-180km vaikkei joka risteyksen jälkeen tekiskään mitään kauheeta kiihdytystä. Räsäthän viritettynä kuluttaa vielä enemmän. Tänä syksynä, kun muutan omaan kämppään ja alan maksaa bensat ite niin tekis mieli vaihtaa nelariin.
V:Huippu kuntoinen GPR125 nelariin. YZF-R125 kiinnostais eniten.
Jonskiii
Pyörä:
HVA 125 -10
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
26.3.2008 22:55

ViestiKirjoittanut Jonskiii » 21.5.2010 18:26

Zwei kirjoitti:
Artsi93 kirjoitti:Kyllä nää 2-t endurot vaa kuluttaa sitä bensaa. Oikee yllättyy kun tankilla pääsee sen 100-200km ja sen verran ajelee päivässä kepeesti tai enemmän (~12-14€ tankillinen).

2-T TT/Viri kyykyl pääsee 150-180km/tankilla ja tankkiin menee n. 14 litraa. 20e:llä ei saa tyhjää tankkia ihan piri pintaan täydeks. Itellä TT GPR125 ja 14l tankilla pääsee 170-180km vaikkei joka risteyksen jälkeen tekiskään mitään kauheeta kiihdytystä. Räsäthän viritettynä kuluttaa vielä enemmän. Tänä syksynä, kun muutan omaan kämppään ja alan maksaa bensat ite niin tekis mieli vaihtaa nelariin.


13l on GPR tankki. Tosin itsellä ei mahdu millään 11l enempää sinne :roll:
Hyväkuntoinen Derbi GPR 125 myynnissä!! http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id11083/ & http://www..com/derbi/gpr/1024372