Jos meinaat jonkun ilmajäähynelarin ostaa pyöräksi, niin voin sanoa että sillä on yhtä hauska ajaa kuin pikkusen viritetyllä mopolla(tosin tehot tulee heti alhaalta)
Mutta jos meinaat pyöräänkin pikkasen panostaa ja ostaa 2t/nestejäähynelarin, niin sitten fiilis=
Jos oot vaikka melko vakiolla/teharimopolla ajellut, niin kun pääset täystehosen 2t pyörän puikkoihin(toki kisapelit lähtee vielä rajummin, kuin joku katuluuska), et halua enää millään mopolla ajella
Vaikka katuhusset/detsit/rotaxit on "lussuja", niin kyllä niilläkin hymy nousee korviin kun päästään tehopiikille. Kisaapiikeistä en oo ajellu, kuin kotarilla, mutta semmosella onkin jo ihan erifiilikset, kun keula kevenee kaasukapulan asennon mukaan
Ja tietenkin kevarilla on se hyvä puoli, että virittämisestä jää harvemmin kiinni, mutta sakkoja kertyy ainakin omien kokemusten perusteella aika herkästi jos yhtään kaasukättä kutittaa
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125