Tänään oli eka ajotunti, käytiin katsastuskonttorilla heti alkuun harjottelemassa käsittelykokeen tehtäviä. No pihaan kurvas erään toisen autokoulun auto, ja autosta nous angstisen näkönen pappa joka veti heti röökin taskusta. Perässä tuli poika skootterilla. No se mun kouluttaja kävi jotain juttelemassa sille papalle
=toisen autokoulun opettajalle, ei mitään erikoista. No sitten mun piti mennä kentän toiseen päähän kun piti jarrutusta harjotella (ei hätäjarrutus, vaan se missä on väistö), rauhassa lähin sinne rullailemaan, nii eikös tää pappa huuda mulle (ihan tosissaan ilman mitään syytä
) "painu vittuun täältä!!" kun ajoin sen ohi. En ois odottanu tollasta autokoulun opettajalta
No oli hauska kuunnella kaijuttimeen
tai mikälie sen kypärän sisälle laitetaan ku oma kouluttaja kävi huutamassa tälle "anti olla viimenen kerta ku tollasta päästelet mun oppilaalle s*****a". Ja sitten "tullaan takas tänne ku toi tampio on lähteny".
No about 45 minuuttia meni niin siellähän se vielä oli skootteripojan kanssa hidasajoa yms harjottelemassa syöpäkääryle huulilla. Poika kyllä näytti aluksikin osaavan kaiken ihan hyvin ku seurasin, niin mitäköhän varten niitten piti siellä niin kauan olla...
Selvästi eroja näissä autokouluissa