Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
En muista mäkään, mutta joku projutopikki se oli, kun minä sitä kysyin että mistä tilasi. Eiköhän se mun kirjoittamista viesteistä löydy, jos sitä oikein julmetusti kaipaa.Kolmetoista kirjoitti:eBaysta saa varmaan halvimmalla, sielläkin on paljon erilaista. Bubblefreetä suht halvalla oli joku foorumilainen tilannu sieltä, nyt en kyllä muista kuka..
Sakaaali kirjoitti:Mistä sais sitä hiilikuitu teippiä mitä näkee monissa pyörissä?
Läbä kirjoitti:AceFin Tuolta tilasin ja tuli omaan laatikkoon toi musta 5 päivässä (vklp ei posti kulje). Punasen jouduin tilaan vähän myöhemmin kun tuli pieni sählinki paypalin kanssa, mutta eiköhän sekin tuu tossa maanantaina.
Ja kiitosta vaan! Itellä en ees tiiä kestäiskö änkässä, kun välipilli niin lyhyt niin tuntuu vaikuttavan tohon lämpötilaan suuresti
ktmbomber kirjoitti:Mikähän tossa hussen etujarrussa on vikana kun laahaa koko ajan Oon ilmannu jarrun ja puhisetellut kaikki liikkuvat osat, mut silti laahaa Kyseessä siis Brembon jarru.
Mikki_32 kirjoitti:Säätelen tässä kaasaria ja olis pikku kyssäri. Nyt missä neula on käy rikkaalla keskikierroksilla ja pyörä menee tukkoon ellei kierrättele ja röpöttää keskikierroksilla ajaessa.
Jos lasken sokkaa pykälän laihemmalle, niin en tiedä meneekö laihalla, mutta ei meinaa nousta kunnolla piikille. Kun ajaa kierrokset vaikka 6k ja yrittää antaa kaasua että 7,5k kohdalla ottaa piikkiä, niin varmaan 5s viive että jaksaa kiertää nii ylös (tuntuu ettei saa soppaa tarpeeksi). Pikkukierroksilta kiihdyttäessä ei ole tätä ongelmaa.
Pienempää vai isompaa suutinta vai miten lähteä säätämään?