TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
Peraa_
Pyörä:
Yamaha TZR 125
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
6.7.2009 21:50

ViestiKirjoittanut Peraa_ » 24.6.2010 12:08

eli se on suunniteltu tuottamaan alle sen 11kw
Sssande
Pyörä:
KTM Duke 125
Liittynyt:
20.6.2010 15:43

ViestiKirjoittanut Sssande » 27.6.2010 18:04

Aa, selvä. Kiitos :)
REV' IT!
J-Koo
Pyörä:
Rieju Marathon PRO 125 SM
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
3.10.2009 10:38

ViestiKirjoittanut J-Koo » 27.6.2010 19:33

TT, eli kuristukset poistettu, en vaan tiedä paljonko vaikutti tehoihin, mutta kiihtyvyyteen ja huippuihin vaikutti ainakin. :D
HepeXi
Pyörä:
Yamaha RD 125 LC
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
29.8.2006 16:01

ViestiKirjoittanut HepeXi » 28.6.2010 15:11

Itellä on giannelin tehari ja hitusen verran raskaammat välitykset,ei kuitenkaan liian raskaat. :P
Juustus
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R -04
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
30.7.2008 1:03

ViestiKirjoittanut Juustus » 28.6.2010 16:12

J-Koo kirjoitti:TT, eli kuristukset poistettu, en vaan tiedä paljonko vaikutti tehoihin, mutta kiihtyvyyteen ja huippuihin vaikutti ainakin. :D


Jos näissä on tehtaan ilmoittamat 11kw, eli oikeaa tehoa karvan verran alle tuo, niin mitä helvettiä ne on menny kuristelemaan noita?
Kuvia uusista ja vanhoista ajopeleistä: Gilera SMT, Aprilia MX 125 ja CBR 600
Monttis
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.8.2005 16:04

ViestiKirjoittanut Monttis » 30.6.2010 4:18

Kyllä se on niin että täystehoinen se olla pitää, pääsee sitten isompiakin pyöriä kiusaamaan, 600cc kyykkymopot meinaa jäädä kaupungilla jalkoihin ja saa amisbemarit jäädä ihmettelemään että mikä vittu se oikeen oli... ; D
Power is nothing without control, and control is nothin' without power...
Zuidaaja
Liittynyt:
22.2.2008 19:39

ViestiKirjoittanut Zuidaaja » 30.6.2010 22:18

Monttis kirjoitti:Kyllä se on niin että täystehoinen se olla pitää, pääsee sitten isompiakin pyöriä kiusaamaan, 600cc kyykkymopot meinaa jäädä kaupungilla jalkoihin ja saa amisbemarit jäädä ihmettelemään että mikä vittu se oikeen oli... ; D

Jää meinaan tonniset kyykytkin haisteleen kakstahtia kun hussella vääntää kahvasta :eek:
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 30.6.2010 22:28

Monttis kirjoitti:Kyllä se on niin että täystehoinen se olla pitää, pääsee sitten isompiakin pyöriä kiusaamaan, 600cc kyykkymopot meinaa jäädä kaupungilla jalkoihin ja saa amisbemarit jäädä ihmettelemään että mikä vittu se oikeen oli... ; D


Mitähän vittua sä selitätä oikeesti. Et vie millään 2t piikillä 600. Ehkä jonkun ilmajäähytteisen rotelon joka on yksipyttyinen ja tehoa 30hv ja painoa 210kg. 600cc menohalut sataseen pyörii siinä 4-6s(laiskimmat varmaan 6s ja perus on joku 4-5), joten mukaan et pääse vaikka olisi mikä kisaenska piikki(supersportit sitten alle 4s). "-.-
Noc
Pyörä:
500whp
Paikkakunta:
Tokyo
Liittynyt:
10.7.2005 14:26

ViestiKirjoittanut Noc » 1.7.2010 0:12

Soppanestori kirjoitti:Mitähän vittua sä selitätä oikeesti. Et vie millään 2t piikillä 600. Ehkä jonkun ilmajäähytteisen rotelon joka on yksipyttyinen ja tehoa 30hv ja painoa 210kg. 600cc menohalut sataseen pyörii siinä 4-6s(laiskimmat varmaan 6s ja perus on joku 4-5), joten mukaan et pääse vaikka olisi mikä kisaenska piikki(supersportit sitten alle 4s). "-.-
Kuristetut kusiaiset jää kyllä komeesti tarkotti varmaa niitä ja kuriton kawa er-5 jäi myös... :lol:
2JZ no shit!
J-Koo
Pyörä:
Rieju Marathon PRO 125 SM
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
3.10.2009 10:38

ViestiKirjoittanut J-Koo » 1.7.2010 1:08

Juustus kirjoitti:
J-Koo kirjoitti:TT, eli kuristukset poistettu, en vaan tiedä paljonko vaikutti tehoihin, mutta kiihtyvyyteen ja huippuihin vaikutti ainakin. :D


Jos näissä on tehtaan ilmoittamat 11kw, eli oikeaa tehoa karvan verran alle tuo, niin mitä helvettiä ne on menny kuristelemaan noita?

Tietääkseni näihin on tungettu kireemmät nokka-akselit (Rieju, Fantic ja HM-Moto) ja sen takia jouduttu kuristamaan. Jossain Fanticin sivuilla oli aikasemmin, mutta varmaa tietoa ei ole.
Joka tapauksessa, näistä kolmesta lupaillaan 18-20hp _KONEELTA_ kurittomana.
Perjantaina vois EHKÄ käydä penkittämässä samalla kun uutta änkkää käyn ostamassa, jos halvalla sais penkityksen lisäks. :D
masaninja
Pyörä:
Yamaha dalton '02
Liittynyt:
26.9.2009 21:26

ViestiKirjoittanut masaninja » 7.7.2010 12:37

No (ehkä) tulevassa on se 27kw, että taitaa se tt sit olla :roll:
khor Eläkeläinen
Pyörä:
GSX-R 1000 K8
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.7.2008 20:22

ViestiKirjoittanut khor » 7.7.2010 12:41

masaninja kirjoitti:No (ehkä) tulevassa on se 27kw, että taitaa se tt sit olla :roll:

Kerro toki vielä mistäköhän pyörästä?
You can live more in five minutes going flat out on a motorcycle than a lot of people do in a lifetime.
jaasu
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 -99
Paikkakunta:
Milloin missäkin
Liittynyt:
18.5.2006 14:40

ViestiKirjoittanut jaasu » 7.7.2010 15:10

a1 räsä vielä.. ei kauaa kuha on mahikset laittaa teeteeksi
http://www.youtube.com/user/jaasuu

ei voi mitään, KUULEMIIN
masaninja
Pyörä:
Yamaha dalton '02
Liittynyt:
26.9.2009 21:26

ViestiKirjoittanut masaninja » 7.7.2010 15:58

khor kirjoitti:
masaninja kirjoitti:No (ehkä) tulevassa on se 27kw, että taitaa se tt sit olla :roll:

Kerro toki vielä mistäköhän pyörästä?

husse wr '01
madk
Pyörä:
ktm exc 125,kawasaki kx250f,kawasaki kx85,honda monkey,suzuki pv,honda cbr,yamaha tzr 80
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
27.4.2010 14:48

ViestiKirjoittanut madk » 9.7.2010 10:21

A1 cbr se olla pitää. motarilla just se 120, 180kg painolastipäällä. :nörtti: