Piikin rekisteröinti.

tyrskyz
Liittynyt:
17.2.2007 19:38

ViestiKirjoittanut tyrskyz » 9.7.2008 22:51

tietääkö kukaan onko jyväskylän lähellä mitää firmaa missä voisi rungon mittauttaa?
pettuu
Liittynyt:
22.4.2007 9:08

ViestiKirjoittanut pettuu » 3.8.2008 20:02

Eli olisin nyt ostamassa käytettyä piikkiä joka ei ole rekisterissä mut on ihan alkuperäinen ja vm -06. Tekniikkaa ei ole muutettu millään ja kyseisen pyörän saa nykyisinkin suoraa uutena rekisteriin joten mitä kaikkea pitäis katsastuskonttorille viedä et sais rekisteriin ja täytyykö olla mitään dyno lappuja? Ja paljon tämä koko homma tulisi suunnilleen maksamaan?
mige92
Pyörä:
aprilia rs 125 -07tt , kawasaki 80, tm mx 125, +jotain kiinalaisia
Paikkakunta:
Ikaalinen
Liittynyt:
6.8.2008 16:22

ViestiKirjoittanut mige92 » 6.8.2008 16:33

Onkohan millään mahdollista saada ktm sx 125 kilpiin ?
Foukus
Pyörä:
KTM 690SMC
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.8.2007 10:25

ViestiKirjoittanut Foukus » 6.8.2008 21:20

Ei. Miks sä haluisit ees SX:n kilpiin? Kadulla ei mitään väliä sattuuko se ny olemaan EXC vai SX. EXC on vieläpä luultavasti mukavempikin kadulla.
-Tuksu-
Pyörä:
Pari mankia ja 600 CBR pc25
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.12.2007 0:34

ViestiKirjoittanut -Tuksu- » 21.8.2008 17:31

täytyykö ton sähköstartin toimia kun meen katsastaan vai onko sillä väliä kunhan poljin toimii ja työntääkin voi
Kaihis
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.6.2004 9:29

ViestiKirjoittanut Kaihis » 19.9.2008 19:27

Onkos mahdollista saada joskus rekisterissä ollut, mutta jo aikoja sitten sieltä poistettu pyörä takaisin rekisteriin?

Papereita ei liiemmin ole kuin mahdolliset luovarit (pyörä siis vielä ostamatta). Mitä vaaditaan tai onko se ylipäätän mahdollista. Jostain muistelen että runkonumeron ja pyörän historain selvittämällä saisi, mutta onko kellään parempaa tietoa?

Ja onko pakko dynottaa jos aikaa laittaa pyörän papruihin TT:nä? Tietenkin parhaiten saisi tietoa kun soittaisi konttorille, mutta onkohan se tähän aikaan vuorokaudesta auki? No ei.
Hommahan menee siten että bensalla pestään pensselit ja dieselillä tehdään voimaa!
K1be
Pyörä:
Manki
Paikkakunta:
Jyväskylä hoodz
Liittynyt:
6.7.2005 16:30

ViestiKirjoittanut K1be » 22.9.2008 15:32

-Tuksu- kirjoitti:täytyykö ton sähköstartin toimia kun meen katsastaan vai onko sillä väliä kunhan poljin toimii ja työntääkin voi

En usko että laittavat edes käyntiin :D
014-crew ''''''''
tipsu-
Pyörä:
KX&RS
Paikkakunta:
Joutseno
Liittynyt:
28.7.2006 19:46

ViestiKirjoittanut tipsu- » 25.9.2008 21:13

pitääkö olla molemmat pelit kiinni rekisteröimisessä?ents. pitääkö hätävalojen toimia?
Pappis79
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
22.8.2008 16:24

ViestiKirjoittanut Pappis79 » 29.9.2008 17:36

Jos 125-kuutioinen pyörä (tässä tapauksessa Yamaha YZ) on rekisteröity luokkaan A, voiko sen rekisteröidä luokkaan A1 kuristamalla tehot alle 11kW ja käyttämällä tehonmittauksessa? Sitten vain dynolappujen kanssa konttorille, tällaista huhua olen kuullut...
assbag
Pyörä:
Husqvarna te450
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
17.2.2008 21:22

ViestiKirjoittanut assbag » 29.9.2008 17:44

kyllä pystyy.
Myydään husse wr 07 änkkä ja paisari
tipsu-
Pyörä:
KX&RS
Paikkakunta:
Joutseno
Liittynyt:
28.7.2006 19:46

ViestiKirjoittanut tipsu- » 1.10.2008 19:19

>>Ville<< kirjoitti:pitääkö olla molemmat pelit kiinni rekisteröimisessä?ents. pitääkö hätävalojen toimia?
??
ja kuulin huhuja että piikin rekisteröinnissä mitataan pakokaasut onko tämä totta? :eek:
N1tr0
Paikkakunta:
Hämeenkyrö
Liittynyt:
3.6.2007 4:00

ViestiKirjoittanut N1tr0 » 1.10.2008 22:50

Vain ensirekisteröinnissä.
JonttuFantti
Pyörä:
dtre
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
11.8.2006 9:29

ViestiKirjoittanut JonttuFantti » 1.10.2008 22:55

Totanois, mites onkos mahdollista katsastaa piikkiä eri änkällä jos änkkä on e-hyväksytty? Gianellin änkkä siis kyseessä..
Kaihis
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
17.6.2004 9:29

ViestiKirjoittanut Kaihis » 3.10.2008 16:02

Kuinka paljon saa pamppua jos vaihtaa pyörän rumpujarrullisen keulan paremmaksi, uudemmaksi ja tehokkaammaksi levyjärrukaulaksi. Mutta ei muutoskatsasta sitä? Kun suomen lakihan vissiin kieltää oma päisen turvallisuuden parantamisen?

Kyllähän vissiin tieliikenne hyväksytty, eli E-hyväksytty änkkä kelpaa. Vaikka tuskin sitä edes tutkii jos äänet on siedettävät...
Hommahan menee siten että bensalla pestään pensselit ja dieselillä tehdään voimaa!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 24.12.2008 16:09

Olis tallis tommonen 95 vuoden kawasakin kdx. Piikki on joskus aikoinaan ollut Suomes rekisterissä mutta nyt ei rekisteris eikä liioin papereitakaan. Näitä aiempia viestejä kun luin ja kavereiltakin kun kysyin niin riittäiskö tyyppihyväksyntämerkintä maahantuojalta ainoastaan ja sen sekä pyörän kanssa sitten konttorille? Eikö siis tarvitsisi tehojen mittausta tai muuta selvittelyä? :)