sampo! kirjoitti:Jos vaikka peilistä tulee sakko niin seki vaikuttaa
Todettu kavereiden kanssa
Miten ihmeessä ei kai siitä nyt päivässakkoo tullu?
Minä kun olin kesällä pienessä palaverissa poliisisedän kanssa tuolla asemalla ja siellä neuvoteltii melkein vuoden takaisesta mopolla ajeluista, no sitte päädyttii siihe että kortti ei lähde uudestaan kun asia on käsitelty mutta sain huomautuksen ajokortitta-ajosta, eli jos vuoden sisään tulee päiväsakko
TAI ylinopeus/puhelin korvalla ajo niin kortti lähtee
Mutta kesällä ennen tätä juttutuokiota sain kevarin kanssa päiväsakot liikenteen vaarantamisesta ku ajoin auton kylkeen, nyt tuli trafilta se muistutus että nuorella kusilla max 2 päiväsakkoo tai ylinopeus/puhelin vuoden sisään tai kolme 2 vuoden sisään ja kevarin kanssa otetut päiväsakot näky siinä listassa.. Eli mopon kanssa otetut sakot ei vaikuta sitte enää ku on kevari kortti, kun mulla tuli mopon kanssa päiväsakot elokuussa ja nyt heinäkuussa tuli kevarin kanssa eikä kortti kuivu? Aika sekavaa tekstiä mutta koittakkee saaha selvää:D
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !