Prätkä jätkä kirjoitti:Vituttaa kun viikon ollu tässä banaanisaarilla (porttikiellon sain...), eli mode porukan tiukkapipoisuus ärsyttää kun enimmäkseen asiaa oon kirjotellu (enempi tai vähempi kevareihin liittyvää) enkä ihan täyttä paskaa
Ihan vaan tiedoksi, jossakin menee raja ja asiasta huomautetaan tällöin varoituksella. Jos käyttäjä ei ota varoituksesta tai varoituksista opiksi, rangaistaa piittaamattomuudesta porttikiellolla. Suurin osa käyttäjistä sanookin moderointilinjan olevan hyvä:
valvonta.JPG
samuxd kirjoitti:Prätkä jätkä kirjoitti:Vituttaa kun viikon ollu tässä banaanisaarilla (porttikiellon sain...), eli mode porukan tiukkapipoisuus ärsyttää kun enimmäkseen asiaa oon kirjotellu (enempi tai vähempi kevareihin liittyvää) enkä ihan täyttä paskaa
Mut eipä siinä, tuli opittua et yhtään ei sais aiheesta poiketa...
Juuri tämän takia ei täällä jaksa enää kirjoitella hirveästi, vähän poikkee aiheesta nii johan tulee varoituksia. Sinänsä harmi, hyvä foorumi on ollut. EIkö muka tänne internetin maailmaan paskaa mahdu?
Mahtuu, kuten jo aikasin totesin, niin kannattaa siirtyä Suomi24:selle keskustelemaan, jos asiattomat vastaukset ja muu paska kiinnostaa. Motot.net on kuitenkin asiafoorumi, eikä yleinen keskutelusaitti. Nykyinen valvontalinja on huomattavasti löysempi, kuin muutama vuosi taaksepäin, silloin ei edes paljon varoituksia annettu, vaan suoraan potkaistiin jäähylle.
jalkapyörä kirjoitti:Offtopicki tekee foorumeista luettavaa, tylsiä semmoset missä ollaan koko ajan aiheessa, niinkuin täällä lähes joka topicissa
^
Touko kirjoitti:Samaa olen miettinyt että miksi on näin tiukka linja. Tuolla moottorit.netin puolella kuitenkin aikapaljon sama porukka pyörii ja siellä kaikenlaiset avustajat/moderaattoritkin aukoo suoraan päätä muille
Johtunee melko pitkälti siitä, että siellä porukka on hieman eri ikäluokkaa kuin täällä. Lisäksi käyttäjiä on vähemmän, joten räikeitä tapauksia on luonnollisesti vähemmän ja mopo ei lähde niin helposti käsistä.
MiniMies kirjoitti:Mopopuolella on kyllä imo jo liian tiukkaa meininkiä. Yksikin puoliksi offtopic viesti ja jo tulee noottia.. Minun mielestä ihan normaaleillekin käyttäjille pitäis olla joku paskanjauhanta topic. Toki tuo on hyvä myyntivaltti vippejä ajatellen, mutta veikkaan että keskustelu ei vippi palstalla kuitenkaan niin aktiivista ole koska vippejä on kuitenkin aika vähän..
Mopopuolellakin aika paljon ilmiantoja asiattomista viesteistä, eli emme me moderaattorit ole yksin sitä mieltä, että jokin viesti on asiaton.
Keskutelu on hyvinkin aktiivista siellä, koska vipit eivät ole passiivisia käyttäjiä ja siellä aiheita on laidasta laitaan.
Jatkot sitten hoidetaan muualla, eli
täällä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!