KTM,TM,husqvarna! Minkä noista hommaisin tai mitä suosittelette minulle. Myös vähän perusteluita kehiin kiitos!
monkiman11 kirjoitti:http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/1385410
sanokaas asiantuntevat mielipiteitä. Olisiko kannattava ostos??
Gogge kirjoitti:competition (fantic)
Gogge kirjoitti:expect
JiiiKoo kirjoitti:Noniin, eli enskeväänähän se ois aika siirtyä moposta kevariin, ja ajatteli tässä tylsyyteen sitten kirjotella tänne. Eli 2t smoto/enska ois hakusessa ja kisa enska kuumottelis ihan hulluna, mutta raha tahtoo olla tässä nyt vähän esteenä.
Oma suunnitelma ois et porukat kustantas pyörän ja minä sitte muut kulut.
Töitä tekemällä onnistus helposti, muttaku ei tunnu mistää löytyvän, ennenku sitte varmaa ens kesänä kesätöitä.
Kulutus on siis se juttu, ku ei nyt hirveetsi sitä rahaa ole, mut silti pitäs 2t saaha et jos sen sais peittyy siinä 6-8L satasella onko tää kisaenskassa mahollista?
Mitä nyt on tullu kateltuu nii katulaiskoista tietysti husse, ja apriliaa oon myöski vähä miettiny nytte semmosta pikkusen piristettyä tehoputki, isompi kaasari, apikassa rave jne... Hussesta tykkään sen takia, ku katteita saa halvalla, nii ei pahemmin haittaa jos tulee pikku kolhuja.
Pyörä sais kestää tämöstä kaiken maailman ajoa mitä yleensä nyt tulee mehtä polkuja keulimista pomppuja jne.
Sitte kisa enskajoa mitä oon katellu nii 4000e saapi nuita rempattuja smoto kotareita
ja wr husseja, huollot osaan tehä ite, joten ei tarvitse viedä ikinä minnekkään liikkeeseen. Jostain täältä luveskellu, et wr husse ei vie välttämättä ihan hirveesti pensaa, vai liekkö kaikissa näissä suurinpiirtein samanlainen pensan kulutus.
Eli vielä tiivistettynä etsin sut tehokasta 2t smoto/enskaa joka kestää kaikenlaista ajoa ja hinta <-4000e Ja ajaminen ei maksaisi ihan järkytäviä summia. Eli säästössä tällähetkellä 700e ja jouluna tulee lisää samoin kun täytän 16 ja ensikesänä kesätöistä.
Akii.k kirjoitti:http://www.nettimoto.com/kawasaki/kmx/1384448
Oon nyt katellu tommosia enska pyöriä. Tommonen tuli vastaan? Näyttääkö hyvältä? Onko hinta/laatu suhde kohdallaan? Mielestäni aika siisti pyörä ja konekki rempattu että ei siitä huolta Kertokaas jotain noista kawoista jos tietoa.