FallOutBoy kirjoitti:hussen varmaa sais parempi kuntosen ja vähemmä ajetu samassa hintaluokassa kotarin kanssa.
Kyllä
mutta ku tarkotus ois rällätä montuilla ja nii eteepäinii taitaa kotka kestää paremmi sellases käytös?
Kyllä. Kestää hussekin perus monttuajelun, mutta jos aletaan josain rossiradoilla yms. ajeleen niin kyllä on hussessa ennemmin paikat helisemäs ku kotkas
ja eikö nuos katulaiskois oo kaikkia vikoja paljo ku pitää kaikki ylimääräset hommelit patentoida poijes ku pistää TT:ksi
Eihän hussen kurien poisto oo muutakun putken kuri pois ja kaasarin säätö? Eli tuskin siitä johtuvia vikoja tulee. Sähkövikoja tosin tulee enemmän kun kisakireissä, koska niissä ei oikeen ole sähköjä mitä hajota
Mutta jos ajo on isoksi osaksi monttuajelua niin kyllä ite ottaisin sen kotkan. Siihen se on tehtykin. Tietysti pitää ottaa huomioon, että kotkan ylläpitoon menee paljo enemmän rahaa, mutta jos on kiinnostusta ja rahaa huoltaa niin mikäjottei tehokkaampaa alle
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"