SuolakurkkuJooseppi kirjoitti:Elikkä kilvet lähti kotkasta koska kilvenkulma oli laiton, puuttui toinen peili ja vilkut.
Lappuun kirjoittivat pyörän puutteet ja että suoritettava rekisteröintikatsastus. Eli kun katsastan pyörän niin kattooko ne noi jutut mitä tossa on mainittu vai katsooko koko pyörän läpi?
Ja mites meneekö tarvikekilventelineellä läpi vai pitääkö hommata vakiokilventeline (ei ole kilvenvaloa eikä heijastimia)? ja mites jos etujarrukahva on lyhennetty mutta pääty hiottu pyöreäksi niin valittaako siitä?
Mopon vuosia sitten katsastin ja siinä ainakin katsoi tarkasti kaikki, mutta nyt katsastan eri paikassa.
Rekisteröintikatsastuksessa yleensä katotaan kyllä koko pyörä läpi, yleensä tommosista tulee kyllä valvonta katsastus ja niissä katotaan sitten vaan että lappuun merkatut asiat on ok, saattaa toki vähän vilkasta että on yleisesti tieliikennekelposen näkönen.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125