Rotax 122 on kyllä luotettava kone, ei se syyttä ole 15vuotta samallaisena ollut. Mutta itse ostaisin Derpi Gpr:n koska mielästäni vielä luotettavampi Yamahan mylly ja halpa laittaa TT:ksi. 5e suutin niin se siitä Kulkuhan Apriliassa jonkinverran parempi mutta osaavan kuskin käsissä senkin eron kaventaa
Muutamalla kaverilla tuo GPR on ja ymmärtääkseni sama kone kuin DT:ssä? Huomenna käyn kattomas paikallisessa autoliikkeessä tuollaista SPAIN RS:ää. Yamahaa en varmaan saa enään syksyllä myytyä kun kelitkin alkaa olla tollaset, mutta jos kesällä sitten alkais katella oikein tosissaan. Paljonko tollaisella täystehosen RS:n 14 litran tankilla pääsee? Täs viimeaikoina ajellu aika paljon kaverin munaperä-räsällä ja kyllä vaikuttaa ihan kivalta peliltä kun ajoasento vaan olis vähän pystympi. Vakio kun on niin ei bensaakaan mee paljoa
Aprilia vähän tehokkaampi, kun taas Derbi kuluttaa hieman itsellä ero yamahan ja aprilian välillä ehkä 1l/100km vähemmän ja hieman luotettavampi + pidemmät huoltovälit.
Mutta ei se apriliankaan kone ole mikään pommi. Ainoat ongelmat ovat tainneet olla koneen muovirattaissa, jos niitä ei ole vaihettu ajoissa. Ja sitten raven kanssa on ollut ongelmia jonkin verran (vaijereita katkennut ja laippoja hajonnot) , mutta näitäkään ei kaikilla ole, sekä vaihtoehtona on halvempi rave 2, jossa ongelmia vähemmän.
Viimeksi muokannut Peraa_ päivämäärä 23.9.2012 21:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Sellanen 15-20tkm ajettu 06 --> RS oon katellut. WR:stä saa luultavasti sen +-3600€ ja Apriliasta maksaisin sen 2500€ maksimissaan niin jäis rahaa vähän laittaakkin (ja tietenkin siihen bensaan ). Tätä yksilöä vähän katellu, vaikuttaa asialliselta eikä tuo hinta oo paha. Valmiiksi täystehoinen olis kyllä mukava, mutta varmaan pilalle rääsättyjä paskoja suurin osa niistä
Tuo on kaverini räsä ja voin sanoa että et parempaa saa mistään tuohon hintaan. Kaverilla auto jo toista vai kolmatta vuotta niin ei ole ollut liiemmalla käytölläkään Ei tosiaankaan ole mitään koiraa haudattuna.
Saa ny nähä jos tuo WR vaikka menis kaupaks ja päästäis tekemään kauppoja. Mitään vikaa tuossa mun Yamahassa ei oo, jotenki vaa tuli sellanen kyllästyminen siihen tänään.. Vaihtamalla paranee
Hyvä pyörä tuo Duke on, voin suositella Pari päivää sitten saatiin opetusluvat ja tullu nyt reilu sata kilsaa ajeltua josta parikytä motarillakin, varsin mukava ajettava niin kaupungissa kun maantielläkin. Moottoritielläkin kyllä pysyy mukana mutta eihän se herkkua ole siellä ajella. 80 alueella oikein kiva ajella. Bensan kulutus on ollut jotain 2.5-3.5l/100km
Kannattaa käydä kattomassa ja kokeilemassa jossain, osta pois jos miellyttää.
Kerran Kotari, aina Kotari YoutubeFacebook MYYKÄÄ KOTARIN SMOTOT
Sen verran sanon, että jos on tapana poiketa metsäpoluille/hyppiä niin duke ei välttämättä ole paras vaihtoehto. Kaveria nimittäin vituttaa kun sillä on duke ja muilla smoto, niin ei voi läheskään samoja asioita tehdä.
Tietysti, jos kadulla pysyt, niin duke on erinomainen vaihtoehto.
Joo, ei duke sovellu kunnon offroadiin (eikä kyllä motokaan), mutta jos perus mettäpolkuja ajellaan niin siellä silläkin pääsee, mutta siitä rankemmassa ei enää, motollahan pääsee niin pitkälle kun renkaat vaan riittää.
Kannattaisiko Aprilia Sx? ostaa? Saan ens kesänä A1:sen, ja jonkinlainen kevari ois haussa. Ktm Exc:tä en ota koska pitää huoltaa niin perkeleesti. Aluksi ajattelin Aprilia Rs:ää, mutta kiinnostais kans aika kovasti nämä endurot.
Tuosta sx:stä tarvis vähän tietoa.. Miten kiihtyy, huiput, kulutus, paljonko pitää huoltaa (Onko samati ku kotkassa?), ja oisko semmonen mukava ajettava. Oon n. 183 cm pitkä, että ihan sama kuinka korkea se on. Jos täällä on jollakin semmonen ollut, niin voisitko suositella sellaista?