H@NNU kirjoitti:Kertokaas mulle saako tuolla väliluokan kortilla (25kw) ajaa tt kotaria tai hussea ? eli paljonko niissä on kilowatteja täystehoisena?
sampo! kirjoitti:Tuli sellanen juttu mieleen, että ajaako yksään ihminen näistä mototin tyypeistä täyspäiväsesti a1 kotarilla? Kaveri väittää et sen koulus on joku jannu joka oikeesti ajais kuristetulla kotkalla, mut se on varmaan taas näitä tälläsiä huhuja
Noh noh pojat, sehän olisi laitonta ajaa täysitehoisella piikkikortilla!hassukka kirjoitti:Eihän se pois oo muttei tee mitään järkeä se konehan suunnilleen räjähtää jos a1-kisapiikil ajaa
#667325 kirjoitti:Vitut se siitä mihkää räjähä, ehkä karstottuu enemmän ja lämpiää mutta ei mikää moottori oo ikuinen ja väitän kyllä kirkkain silmin että hyvin pidetty A1 kotari kestää ihan yhtä hyvin kuin TT kotari, teoriassahan pitäs kestää A1 pitempään kun kiertää vähemmän yms, mutta enpä tästä tiiä. Huvittavaa aina lukea joka paikasta kun kaikki kertoo syyksi täystehosena pitämiselle että "kone menee tukkoon" joka kyllä voi osittain pitää paikkaansa mutta tuskin se on ainoa syy.
_Jre_ kirjoitti:Ja tosiaan tukkoon ne mopot menee jo ihan sen takia että suurin osa heittää katuajossa öljyt bensan päälle, ja vielä varmuuden vuoksi vähän ylimäärästä.