Nimenomaan kevareihin ja pienempiin pitäisin luistonestoa/keulimisestoa turhana, koska aika "provosoivasti" pitää vakiokemmua tai mopoa ajaa, että se keulisi tai sutisi normaaleissa olosuhteissa.
Asiaa erikseen ovatkin nuo isommat, lähemmäs 200hp, pyörät, jotka iskevät mustaa viivaa asvalttiin pahimmillaan tahattomasti. Ja keulimisen suhteen sama juttu. Näihin pyörään IMO tällaiset sähkösysteemit ovat tervetulleita, koska vahinkoja sattuu kokeneillekin kuskeille. Oma päänvaivansa on sitten tuo luotettavuuspuoli, mutta en usko sen nousevan kovinkaan suureen asemaan.
riksu26, eivät nuo sähköiset ajoa helpottavat järjestelmät sielä kiusana ole. Ne ovat sitä varten, jos/kun kuski ei olekkaan aivan niin tarkkana kuin pitäisi. Ei kehitystä vastaan tarvi olla siksi, että itse ei pitäisi niitä tarpeellisena. Nuo ovat nimenomaan vahinkoja varten suunniteltuja. Etköhän sinäkin nopeasti opi arvostamaan tuollaisia laitteita, kun olet autolla ajanut ensimmäisen talvesi ilman abs-jarruja. Voin kertoa ettei ole kivaa...