JonttuFantti kirjoitti:Totanois, mites onkos mahdollista katsastaa piikkiä eri änkällä jos änkkä on e-hyväksytty? Gianellin änkkä siis kyseessä..
Veikkaanpa ettei katsastusmies edes huomaa koko asiaa jos äänet sopivat etkä mainitse asiasta.
samuli91 kirjoitti:Olis tallis tommonen 95 vuoden kawasakin kdx. Piikki on joskus aikoinaan ollut Suomes rekisterissä mutta nyt ei rekisteris eikä liioin papereitakaan. Näitä aiempia viestejä kun luin ja kavereiltakin kun kysyin niin riittäiskö tyyppihyväksyntämerkintä maahantuojalta ainoastaan ja sen sekä pyörän kanssa sitten konttorille? Eikö siis tarvitsisi tehojen mittausta tai muuta selvittelyä?
Selvität ja todistat vähintään 6v(muistaakseni) takaisen pyörän historian.
Eli jos pyörä on ollut sulla 6v, teet vaan paperin siitä että se on ollut sulla koko sen ajan.
Tai sitten soitteluita edellisille omistajille (jotka saat akelta runkonumeron perusteella), ja selität tilanteen ja pyydät lähettämään jotakin dokumenttia.
Lisää kannattaa lueskella ja kysellä aken sivuilta:
http://www.ake.fiJa tuohan perustuu siis siihen, että pitää todistaa että pyörä on ihan laillisesti sulla tms..
Ei oo iso homma.
Ja ei tarvitse mitään tehojenmittausta tai tyyppihyväksyntämerkintää tms, ne tiedot on siellä niitten koneilla jo valmiina.