Varokaas jätkät tollasia sulan näkösiä hiekkateitä, voi olla piilojäätä
Ite pannutin nassen jostaki 30-40 vauhista tollasella, tulin tiukasta mutkasta suoralle ja suoralla lähti alta, pöyrä jäi oikeelle puolelle tietä ja ite lensin vasemmalle, liuuin metrin maassa jälistä päätelle ja ponnautin vauhista pystyyn.
Saldo: Vilkun varsi katkes, huomenn vaan liimaan ja se on siinä, koko pyörään ei tullu naarmun naarmua
Jos en ois viimetalvena rakentanu nakuks ni vois muute vituttaa.
Jännä juttu muute Nassessa. Koitin laittaa käyntii ton jälkee, kone pyöri vaa puol kierrosta startilla, painoin kytkime pohjaa, vaikka ei pitäs ees vapaalla vaikuttaa ni lähti tulille. Ja vapaalla/vaihepäällä ku päästi kytkintä tarpeeks ni sammu. Pelkäsin jo et jotai paskana kytkinpuolelta tai vapaavalon anturi meni sököks. Vähä räpläsin vaa kytkinkahvan johtojen liittimiä ja paria liitintä konehuoneesta ni ongelma katos ja tulta munille
Nyt sen jälkee joku 40 km ajettu ja vetää nii perkuleen hyvi, 140 nappaa ihan tosta vaan ku kelit vähä viileni. Ja kulkua ois vaan lisää ja lisää, mutta täälpäi ei löydy tarpeeks pitkiä suoria, eikä mutkiin kehtaa ajaa kovaa, jos on vähänki jäätä.