TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
0meGa
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
20.9.2010 18:01
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut 0meGa » 27.5.2012 14:02

TT putki mutta silti löytyy vanhasta kawasakista vaan 25 hepoa eikä kuljekkaa ku 130
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 27.5.2012 14:15

Ootkos penkittäny? Enpä oikein usko muuten :|
k3mp0
Pyörä:
Husqvarna sm/wr125 -09(ex) Suzuki rm 250 Kilpi smoto -05 ex, Yamaha yz 250
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
24.4.2010 16:07
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut k3mp0 » 27.5.2012 14:31

Fmf vforce 3 VHM 38mm mikuni ja pyttyä muokkailtu xddd JA missä kaikkialla on mahollista penkittää ilmaiseksi ? ;)
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit !
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 27.5.2012 17:33

En tie mut täälläpäin on pari liikettä missä on kesäisin jotku "koeajopäivät" tms. ja niiden yhteydessä on yhtenä päivänä mahdollisuus penkittää ilmaseks :)
_Jre_
Pyörä:
CR250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.11.2007 22:34
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut _Jre_ » 1.6.2012 7:12

Joo aivan, niin on vantaan allrightilläkin hemmonpäivillä prätkäpajan penkki, tosin näyttää ihan vähän vituralleen.
Nimimerkillä 300cc 2t kotarista 28hp.
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Clutch » 1.6.2012 13:41

Nytteku on tälläne 11kw:n Mz 125 Sm ni alkaa tajuumaa et kyl ne päättäjät on ollut ihan fiksuja tuon 11kw rajotuksen kanssa. 11kw on aivan riittävä ellei enemmänkin riittävä teho 125cc:lle. Kyllä tälläkin saa vauhdin huumaa tyydytettyä mutkapätkillä.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 1.6.2012 13:55

No miten sen nyt ottaa vastatuulessa hyytyy, 20hp olis parempi ku jaksas kulkeekki vielä vastatuuleenkin ihan hyvin.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
_Jre_
Pyörä:
CR250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.11.2007 22:34
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut _Jre_ » 1.6.2012 14:35

No päättäjien fiksuudesta oon kyllä päinvastasta mieltä lähes asiassa kuin asiassa mutta se on kyllä totta että "11kw" tehoilla ajaminen oli aikanaan jossain määrin ihan riittävän mielekästä. 2006 vuoden 2t hussessa tais olla joku 12-13kw täysin pakasta vedettynä ja kyllä sillä pääsi ihan hyvin jopa vastatuuleen ylämäkeen. Ja niin pääsee niillä uusillakin vaikka ei ihan samoja tehoja olekaan.
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.2.2011 15:15
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut AKWM » 1.6.2012 14:38

No niin no, miten sen nyt ottaa. 11kW alkaa loppumaan mulla ainakin hiekkapätkillä pahasti kesken. Jos sieltä renkaalta saisi tasan 15 heppaa, niin voisin harkita vakiona pitämistä. Tosin ei taida vakiohupsu antaa kun jotain 10kW koneelta?
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Miiggael » 1.6.2012 14:57

Itteasiassa antaa 11,5 kw takaselta, teknaris oltii mitattu.
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.2.2011 15:15
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut AKWM » 1.6.2012 15:15

:O En usko että ainakaan mun yksilö antaa tommosia tehoja. Tai eihä sitä tiedä.. Huiput kuitenkin vaan vähän päälle sata huudattamalla. Pitää muuten tsekata, että onko tossa vakiovälit, vai onko edellinen omistaja vaihtanut. Kiihtyy kuitenkin ihan mukavasti.

Mutta en sano etteikö ajaminen olisi kivaa noillakin tehoilla. Ei se muutamasta hepasta kiinni ole. Ja Lempäälässä on ilmeisesti penkityspaikka, ihan tässä lähellä. Mun tuurilla vievät sinne heti kun saan pyörän täystehoseksi.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Miiggael » 1.6.2012 15:27

Huipuiks oli testanneet 110 (saman verran ku nelarihussessa), ja tehot oli mitattu Viaber Oy:n intertiadynossa ;) Se oli kyllä sm husse, en tiiä vaikuttaako enskarenkaat ja välit miten niihin huippuihin.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Miiggael » 1.6.2012 15:29

Huipuiks oli testanneet 110 (saman verran ku nelarihussessa), ja tehot oli mitattu Viaber Oy:n intertiadynossa ;) Se oli kyllä sm husse, en tiiä vaikuttaako enskarenkaat ja välit miten niihin huippuihin.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 1.6.2012 16:09

_Jre_ kirjoitti:No päättäjien fiksuudesta oon kyllä päinvastasta mieltä lähes asiassa kuin asiassa mutta se on kyllä totta että "11kw" tehoilla ajaminen oli aikanaan jossain määrin ihan riittävän mielekästä. 2006 vuoden 2t hussessa tais olla joku 12-13kw täysin pakasta vedettynä ja kyllä sillä pääsi ihan hyvin jopa vastatuuleen ylämäkeen. Ja niin pääsee niillä uusillakin vaikka ei ihan samoja tehoja olekaan.

No tuuria matkassa jos mulla karmeessa tuulessa menee 90 ja tosi kovaan mäkeen 70-90 ni pari lisäheppaa ois poikaa eikä olis vieläkään liian tehokas.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Clutch » 1.6.2012 16:49

Vääntöhän sitä ajomukavuutta tuo aika paljon. Mz:ssa taitaapi ol 13newtonia ja se on kyllä riittävä just mäkiin. Tai kyllä voi mäkeen ku mäkeen vaihtaa ykköseltä viitoselle saakka helposti ja vielä kulku nousee pikkusen. Aikasemmihan mulla ollu Yamaha Dt täystehosena sekä Räsä 156cc , jollymoto ym. Ja niillä on kyllä kulkuhimoja kesytetty. on kyllä ollu paras valinta tuo Mz. niin älyttömän hyvä ajaa ja potkua on just riittävästi ympäri ämpäri kylää ajelemiseen ja varsinkin mutkapätkään.