TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
Bacon
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -09
Liittynyt:
30.6.2011 21:51
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Bacon » 4.6.2012 13:40

Varmasti 11kW riittää, mutta enempi parempi ;) Tosin tehopiikkisissä on hemmetin vaikea pysyä lähelläkään nopeusrajotuksia..
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Onkimato » 4.6.2012 14:00

Itse en ole vielä kokeillut, mutta kaveri sanoi että mitolla (+jollymoto) olisi hankala mennä motarilla koska vitosvaihteella saa huudattaa konetta että kulkee 120km/h tienoille ja kutosvaihteella mennäänkin jo ylinopeutta.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Gogge » 4.6.2012 14:12

Välejä muuttamalla tommosetkin hommat saa kuntoon. Pitemmät välit niin ei tarvi huudattaa 4. Tai lyhyemmät että saa 6 kulkemaan vähemmän.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
j|m|
Pyörä:
ex Yamaha DT 50x, ex Aprilia 125 SX, ex Husqvarna 610 SM, Suzuki RM 250 valkokilpi
Liittynyt:
16.1.2011 13:14
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut j|m| » 8.6.2012 20:58

Saa tuo 11kW riittää säxälle, ellen sitten jaksa viedä pyttyä muokattavaksi koneistamolle pneumaattista pakoaukonsäädintä varten :D
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 8.6.2012 21:11

Ei oo vaikeeta porata jonku kaverin kanssa se reikä sinne ;)
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut eQ123 » 8.6.2012 23:37

Ostat multa solenoidilla toimivan niin ei tarvii porailla :D
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
j|m|
Pyörä:
ex Yamaha DT 50x, ex Aprilia 125 SX, ex Husqvarna 610 SM, Suzuki RM 250 valkokilpi
Liittynyt:
16.1.2011 13:14
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut j|m| » 9.6.2012 0:55

240turbo kirjoitti:Ostat multa solenoidilla toimivan niin ei tarvii porailla :D



en mä sitä sähköstä, ku vaijerit sun muut pitäs rasvaa ja vaihdella :D
-linttamummo-
Pyörä:
EX KTM EXC -04, Honda monkey -99
Liittynyt:
26.2.2011 19:40
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut -linttamummo- » 9.6.2012 12:09

Täysteho Dt, athena pytty, kuriton putki ja ilmanputsaria avarreltu ;) Ei mitään järkeä pitää 2 tahtia vakiona :)
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 19.6.2012 14:11

Katulaiska husse löytyy ;)
HTM 144cc Mx sylinteri
HTM black edition kansi (saattaa vaihtua VHM)
Vforce V3
Mikuni TMX 38
WR imukaula
Jollymoto
Präääm pärpärpärpär
SMink
Pyörä:
Yamaha WR 180cc -09. Ruoska super 9 -01
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
25.2.2012 0:53
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut SMink » 27.6.2012 10:31

Jättääkö a1 tehone exc muka 11kw kevarin. Sellasta mä oo kuullu et niist irtoo murto-osa 11kw nelarin tehoista
Ihasproblem
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
20.6.2010 11:47
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Ihasproblem » 27.6.2012 10:34

Voi luoja, nyt kyllä hajottaa! A1 Kotari ei pärjää edes teharimopolle viivoissa.
Mopo oli ja mopo meni :(
SMink
Pyörä:
Yamaha WR 180cc -09. Ruoska super 9 -01
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
25.2.2012 0:53
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut SMink » 27.6.2012 10:56

Ihasproblem kirjoitti:Voi luoja, nyt kyllä hajottaa! A1 Kotari ei pärjää edes teharimopolle viivoissa.
sitä mäkin, mut toi yks frendi jaksaa väittäää että jättää kaikki a1 vehkeet
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.2.2011 15:15
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut AKWM » 27.6.2012 10:59

Ettikää taas tubesta se video, missä vakiokotsri häviää kurittomalle mopolle viivalla. :)

Joo, nyt on ollut munkin husse tt jo jonkun aikaa. Suosittelen kyllä kaikille täysiä tehoja, paljon mukavampi ajaa.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 27.6.2012 19:15

SMink kirjoitti:Jättääkö a1 tehone exc muka 11kw kevarin. Sellasta mä oo kuullu et niist irtoo murto-osa 11kw nelarin tehoista

Ei tasan jätä, kuriton mopokin vie ja tehoo niis on a1 joku 3-5kw ja kone on niin tukittu, että tehdas suosittaa ettei edes käynnistettäs kuristettuna.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Paikkakunta:
Haukipudas, oulu
Liittynyt:
26.10.2010 17:06
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut jukke96 » 27.6.2012 20:25

SUOSITTELEE...

Mitäs mieltä ootte tommosesta ~ -98 NSR? plussat ja miinukset? meinasin että tommosen laittais
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.