Juu, pyörän kääntösäde + 1-metriä on rännin leveys,
täältä sivulta 30 löytyy faktatietoa asiasta.
Sitten ohjeita:
1. Nopeus: Rauhassa ajat, 5 kilsaa alle rajotuksen niin hyvin menee.
2. Kaistavaihto: Muista mennä tyylillä vilkku, vilkasu peilistä, vilkasu päällä eli käännä kunnolla sitä päätä, jotta inssikin näkee ja sitten vasta vaihdat kaistaa.
3. Muista vilkuilla kunnolla päätä kääntämällä risteyksissä kevyt-liikenne.
4. Pysähdy stop-risteyksen kohdalla reilusti, laske kolmeen pysähdyksissä (yleisin virhe et ei pysähdytä kokonaan -> suora hylkäys).
5. Mikäli toinen auto tai muu este on 5m lähempänä suojatietä niin pysähdy, mielummin epävarmassa tilanteessa pysähdyt varmuuden vuoksi, ja pysähdy myös mikäli 2-kaistasella tiellä toinen auto pysähtyy (toinen yleinen virhe josta tulee suora hylkäys).
6. Yritä unohtaa se inssi-setä ja ajelet vaan ihan rauhassa.
Tossa ne tärkeimmät taitaa olla.