Ja kyllä voi kureilla käynnistää, mutta niitä ei oo oikeesti tarkotettu muuhunkuin päästötesteistä läpi pääsemiseen.
bjusmsix kirjoitti:Mites jos pyörä on tt, poliisi pysäyttää niin mitä käy? Määrää penkitykseen, eli? Miten ne tehot mitataan? Ja siis miten, voiko välttää penkin jotenkin? Minkä ajan sisällä sinne pitää mennä, että ehtiikä laittaa kurit kii?
Prätkä jätkä kirjoitti:Uhkarohkea olet ja tuuria ollu matkassa, se on meinaan oikeesti kokopaska jos tajuavat et sun kortti ei riitä, mutta ton ikäseen saa tehä kurit itse tai tarkemmin ei siis tartte tehdas settiä, eli ilman kureja penkitys, kurit kiinni ja uusiks + liikkeen todistus asiasta ni uudet paprut tulee, eli marssi paikalliseen dynopajaan ja kysy suostuvat mittaamaan tehot ja allekirjoittamaan todituslapun tehoista jos kuristat itse.
bjusmsix kirjoitti:Mites sitten näiden penkkien lukumäärä... Onko niitä paljon? Itse asun Lahdessa, että onko täälä siis heti penkissä vai ei? Ja mitäs muuta tulee kuin kilven irrotus ja kortti pois? Suorituskielto? Meneekö se siis niin ettei saa vuoden sisällä suorittaa, vai että seuraava kortti vuoden myöhemmin?