TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 31.7.2012 20:00

Eine kyllä tehtaalta tt: säädöissä tule, mutta joku kauppa voi kyllä myydä niissä tt-säädöissäkin.

Ja kyllä voi kureilla käynnistää, mutta niitä ei oo oikeesti tarkotettu muuhunkuin päästötesteistä läpi pääsemiseen.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 31.7.2012 20:50

Ensimmäisenä tuli mieleen vain kaasarin tt-setti.. :nörtti: Joskus saa kyllä naureskellen lukea noita kun <-06 husseissakin on tt-setti kaasarissa :lol:
-Masi
Pyörä:
Yamaha DT 125R -92 & Honda CBR 125 R -07
Paikkakunta:
Alavus
Liittynyt:
11.5.2009 23:06
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut -Masi » 9.8.2012 0:04

Tuollanen Yamaha DT 125R -92 tuli haettua parisen viikkoa takaperin ja kuristamaton pyörä, papereista löytyy kaikki 17kW :)
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä. Check my bikes, press here !
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 9.8.2012 12:00

Äkkiä 11kw papereihin, sulta lähtee kortti ja suorituskielto yms. paskat tulee jos sillä ajelet a1-kortilla ja poliisi pysäyttää!

Ei ole mitään väliä vaikka kuinka pyörä on laillinen, kun nykyään ei saa a1-kortilla yli 11kw pyörää ajaa.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
-Masi
Pyörä:
Yamaha DT 125R -92 & Honda CBR 125 R -07
Paikkakunta:
Alavus
Liittynyt:
11.5.2009 23:06
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut -Masi » 9.8.2012 13:51

Pitää ny kattoa jos rahatilanne antaa periksi kun ko. operaatio maksaa 150-200€ kun leteciltä, eli lähimmältä kuristuksia tekevältä liikkeeltä kysyin. Ilman penkitystä alle 11kW papereista saa vain uneksia.

Nyt 2 kertaa pysäytetty eikä mitään :)
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä. Check my bikes, press here !
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 9.8.2012 14:08

Uhkarohkea olet ja tuuria ollu matkassa, se on meinaan oikeesti kokopaska jos tajuavat et sun kortti ei riitä, mutta ton ikäseen saa tehä kurit itse tai tarkemmin ei siis tartte tehdas settiä, eli ilman kureja penkitys, kurit kiinni ja uusiks + liikkeen todistus asiasta ni uudet paprut tulee, eli marssi paikalliseen dynopajaan ja kysy suostuvat mittaamaan tehot ja allekirjoittamaan todituslapun tehoista jos kuristat itse.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
bjusmsix
Pyörä:
Kawasaki KMX 125 '95, Aprilia RS 125 '01, Pappatunturi '71
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 18:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut bjusmsix » 9.8.2012 14:48

Mites jos pyörä on tt, poliisi pysäyttää niin mitä käy? Määrää penkitykseen, eli? Miten ne tehot mitataan? Ja siis miten, voiko välttää penkin jotenkin? Minkä ajan sisällä sinne pitää mennä, että ehtiikä laittaa kurit kii?
Tekeekö mielesi isokoisempaa bomberipiikkiä? Check http://www.nettimoto.com/hyosung/comet/1768110
Skeizei
Liittynyt:
10.2.2008 20:13
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Skeizei » 9.8.2012 15:20

Kahdelta kaverilta on penkitetty kevarit (toiselta 2 kertaa sama pyörä :)) ja poliisit samantien siinä pysäytyksen yhteydessä soittaa johonkin pajalle mistä penkki löytyy että kerkeekö mittaamaan tehot. Ja sitten sitä nöyrästi mennään menettämään kilvet ja kortti sinne, eli ei siinä mitään kureja oikeen pysty laittamaan.
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Clutch » 9.8.2012 15:37

Ja sitten taas täälläpäin joka kerta ku poliisi pistäny kevarit penkkiin ollu viikon aika pistää kureja takasin.. :P
Tosin en asu kaupungissa.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 9.8.2012 15:50

bjusmsix kirjoitti:Mites jos pyörä on tt, poliisi pysäyttää niin mitä käy? Määrää penkitykseen, eli? Miten ne tehot mitataan? Ja siis miten, voiko välttää penkin jotenkin? Minkä ajan sisällä sinne pitää mennä, että ehtiikä laittaa kurit kii?

Hyvin epätodennäköistä joutua penkitykseen jos on pelkkä tt-putki kiinni.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
bjusmsix
Pyörä:
Kawasaki KMX 125 '95, Aprilia RS 125 '01, Pappatunturi '71
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 18:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut bjusmsix » 9.8.2012 16:56

Mites sitten näiden penkkien lukumäärä... Onko niitä paljon? Itse asun Lahdessa, että onko täälä siis heti penkissä vai ei? Ja mitäs muuta tulee kuin kilven irrotus ja kortti pois? Suorituskielto? Meneekö se siis niin ettei saa vuoden sisällä suorittaa, vai että seuraava kortti vuoden myöhemmin?
Tekeekö mielesi isokoisempaa bomberipiikkiä? Check http://www.nettimoto.com/hyosung/comet/1768110
-Masi
Pyörä:
Yamaha DT 125R -92 & Honda CBR 125 R -07
Paikkakunta:
Alavus
Liittynyt:
11.5.2009 23:06
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut -Masi » 9.8.2012 17:43

Prätkä jätkä kirjoitti:Uhkarohkea olet ja tuuria ollu matkassa, se on meinaan oikeesti kokopaska jos tajuavat et sun kortti ei riitä, mutta ton ikäseen saa tehä kurit itse tai tarkemmin ei siis tartte tehdas settiä, eli ilman kureja penkitys, kurit kiinni ja uusiks + liikkeen todistus asiasta ni uudet paprut tulee, eli marssi paikalliseen dynopajaan ja kysy suostuvat mittaamaan tehot ja allekirjoittamaan todituslapun tehoista jos kuristat itse.


Jep, uskoosin ku 2 kertaan tosiaan jo papereita vilkasseet et ovat vaan kattoneet kun papereissa lukee " Kevytmoottoripyörä" eivätkä ole älynneet lukea loppuun asti. (Onneksi)

Tosin muuten hommaisin pyörän heti 11kW papereihin mut rahatilanne ei nyt oikein anna periksi. Halvimmillaan pyytivät 150€ penkityksestä :|
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä. Check my bikes, press here !
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 9.8.2012 18:27

bjusmsix kirjoitti:Mites sitten näiden penkkien lukumäärä... Onko niitä paljon? Itse asun Lahdessa, että onko täälä siis heti penkissä vai ei? Ja mitäs muuta tulee kuin kilven irrotus ja kortti pois? Suorituskielto? Meneekö se siis niin ettei saa vuoden sisällä suorittaa, vai että seuraava kortti vuoden myöhemmin?

Onhan niitä penkkejä kaikissa isoimmissa kaupungeissa (eli on paljon, mutta yleensä vaan 1 per kaupunki jos ei oikeesti isompi paikkakunta ole) ja Lahdesta kyllä löytyy dynopenkkejä useampikin, ainakin rikumotorilta ja bike & tuning firmasta.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
revolver
Pyörä:
KTM SX 250 -11
Liittynyt:
16.5.2009 23:04
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut revolver » 11.8.2012 17:38

Jos se penkitys nyt pelottaa niin väsätkää joku rajoitin
-linttamummo-
Pyörä:
EX KTM EXC -04, Honda monkey -99
Liittynyt:
26.2.2011 19:40
Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

ViestiKirjoittanut -linttamummo- » 11.8.2012 21:55

Jep, esim dtn pakoaukonsäätimeen kun laittaa katkaisijan ypvs servon punavalkean johdon väliin, niin säädin menee kiinni ajossa eikä nouse :) Huiput tämä "rajoitin" päällä 90kmh ;)