Kingsta kirjoitti:Jep. Mikä tehtävä tuntui teistä vaikeimmalta käsittelyssä, vai oliko inssi vaikeamman oloinen? Omasta mielestä tuntui, että kaikki muut tehtävät oli helppoja paitsi se pujottelun kääntyminen, joka nyt oli mulle ihan ylivoimaisen vaikea
Kääntyykö nuo autokoulujen enskat ja muut (esim. Duke) jotenkin helpommin kuin mun GPR? Joku jamppe veti siinä ennen mua sen pujottelun ihan kuin vettä vaan.
Tai sitten oon vaan ylivoimaisen huono just siinä käännöksessä
Enska on kaikki helpoin, seuraavana sitten duken tyyppiset ja yamaha ybr yms., kaikki vaikein on kyykky.
Ja siihen kääntymiseen se kusee yleensä, vinkkinä voin antaa et kato kunnolla sinne minne oot menossa ja anna kierroksien nousta vaan jos sattuu niin käymään (ite jotenkin aina sen kytkimen kanssa nostatin tossa kohtaa ihan helkkarin korkeelle) ni hyvin menee, itellä kusi just siihen kun vauhtia ei ollu riittävästi mut sit kun oppi et antaa kierrosten vaan nousta ni läpihän se meni koko kässäri, ja inssi nyt on lasten leikkiä kun muistaa ylipaljon päätä käännellä ja ajelee liikennesääntöjen mukaan.