riksu26 kirjoitti:xtrem3 kirjoitti:On se kiva kun se tuntuu tehokkaalta
Nauti siittä niin kauan kuin pystyt, ennen kuin alkaa jo kyllästyttään
2-tahti kuski huutelee Tohon mun mopoon olin jo kyllästyny, mutta tuohon tuskin ihan äkkiä kyllästyn, koska eri ajoasento ja paljon tehokkaampi. Täytyy kattella sitä käynnistyspoljinta. Äsken kattelin mp-pitstop:lta ja niillä ei ollut. Onhan niitä muitakin purkaamoja
Et vissiin tiedä paljon ruisku ja turbo tuo vääntöä/tehoa? Enkä mä tietääkseni ole sanonut, että kotarit jää? Sanoin sen näkee sittenm jos turbotan. Sekin riippuu ihan siitä, miten sitä rahaa tulee. Joo, mutta eikös olis parempi lopettaa tämä offtopic?Läbä kirjoitti:Joku Mopotuning.fistä eksynyt Tuota AKWMän xt:tä on tullu sen verran ajeltua että eise kyllä lähe oikee mihkään. Onhan se varmaa mukavempi peli kun mopo, mutta ei sillä kyllä ihan kuuhun mennä. Nostan hattua kun laitat ruiskun ja turbon tuohon Tosin sen jälkeen alat miettimään että miksi ihmeessä sä olet kuluttanu tohon derbiin niin paljon rahaa ja aikaa ja silti jäät kaikille
riksu26 kirjoitti:Et vissiin tiedä paljon ruisku ja turbo tuo vääntöä/tehoa? Enkä mä tietääkseni ole sanonut, että kotarit jää? Sanoin sen näkee sittenm jos turbotan. Sekin riippuu ihan siitä, miten sitä rahaa tulee. Joo, mutta eikös olis parempi lopettaa tämä offtopic?Läbä kirjoitti:Joku Mopotuning.fistä eksynyt Tuota AKWMän xt:tä on tullu sen verran ajeltua että eise kyllä lähe oikee mihkään. Onhan se varmaa mukavempi peli kun mopo, mutta ei sillä kyllä ihan kuuhun mennä. Nostan hattua kun laitat ruiskun ja turbon tuohon Tosin sen jälkeen alat miettimään että miksi ihmeessä sä olet kuluttanu tohon derbiin niin paljon rahaa ja aikaa ja silti jäät kaikille
riksu26 kirjoitti:E: Ja voihan tuo ärhäkkyys johtua osittain myös siitä, että viime talvena tehty koneremppa, jossa hoonattiin pytty ja vaihdettiin mäntä.