Eka kerta piikin sarvissa!

T-Doggy
Liittynyt:
4.8.2007 22:03

ViestiKirjoittanut T-Doggy » 5.7.2009 23:08

Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!
Kapeilla mutkateillä piikkistä taitaa saada enemmä irti.

Hiukan pettyny ehkä olin näihin tehoihin.. :|
''lähtee ku homo pillust''
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 5.7.2009 23:14

T-Doggy kirjoitti:Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!
Kapeilla mutkateillä piikkistä taitaa saada enemmä irti.

Hiukan pettyny ehkä olin näihin tehoihin.. :|
''lähtee ku homo pillust''

on ihmiset sit erilaisia :D mulla nousee jo hymy korviin, kun yzärillä kiihytän sataseen ja siin on yli puolet vähemmän tehoa...
Skipidiveinau
Leite
Pyörä:
HVA SM 125 '06
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
17.12.2006 21:51

ViestiKirjoittanut Leite » 6.7.2009 1:48

yzäri_92 kirjoitti:
T-Doggy kirjoitti:Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!
Kapeilla mutkateillä piikkistä taitaa saada enemmä irti.

Hiukan pettyny ehkä olin näihin tehoihin.. :|
''lähtee ku homo pillust''

on ihmiset sit erilaisia :D mulla nousee jo hymy korviin, kun yzärillä kiihytän sataseen ja siin on yli puolet vähemmän tehoa...

Nomutta sehän on vaa hyvä asia ;) ite ootan et pääsis ajelee isän 660 SMC:llä ku sitä pari kertaa kokeillu ja sen jälkee on tuntunu husse pikkasen lelulta :lol:
PeeJee
Liittynyt:
30.3.2009 16:13

ViestiKirjoittanut PeeJee » 9.7.2009 20:01

Eka kerta piikillä oli tossa.. yks vkl ku kävin kaverin tt-hussee kokeilemassa.. Mopoon verrattuna aika ero.. ;) Enää 9kk ja 7 päivää et oon 16 :lol:
Myydään aprilia sx, halpa vekotin!
RRacer
Liittynyt:
8.5.2009 20:08

ViestiKirjoittanut RRacer » 9.7.2009 21:56

T-Doggy kirjoitti:Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!
Kapeilla mutkateillä piikkistä taitaa saada enemmä irti.

Hiukan pettyny ehkä olin näihin tehoihin.. :|
''lähtee ku homo pillust''

Joo eihän nämä mitään tykkejä ole. Esim. kotarissa sitä tehoa löytyy jonkin verran, mutta ylhäältä ja kapealta kierrosalueelta.
akiko
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
14.9.2008 18:57

ViestiKirjoittanut akiko » 9.7.2009 23:54

RRacer kirjoitti:
T-Doggy kirjoitti:Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!
Kapeilla mutkateillä piikkistä taitaa saada enemmä irti.

Hiukan pettyny ehkä olin näihin tehoihin.. :|
''lähtee ku homo pillust''

Joo eihän nämä mitään tykkejä ole. Esim. kotarissa sitä tehoa löytyy jonkin verran, mutta ylhäältä ja kapealta kierrosalueelta.

Itellä meni silleen, että tehoa tuntu olevan vaikka muille jakaa ekat kaks päivää nytten haluis jo sellasta 450cc kotkaa alle :D
pöö-mies
Pyörä:
derbi drd 125 smoto, derbi xtreme EX
Liittynyt:
11.4.2008 20:40

ViestiKirjoittanut pöö-mies » 10.7.2009 21:37

Sillä ku kiihdyttää muutaman kerra nii toteet et tähän pit'' saada lisää tehoo.
Pistät n.1000 e koneeseen ja si se tuntuu taas himo tykiltä ja siitä pari päivää nii haluisit vähintää 600cc ...
Derbi oli, derbi on ja myös pysyy!
Leite
Pyörä:
HVA SM 125 '06
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
17.12.2006 21:51

ViestiKirjoittanut Leite » 11.7.2009 0:21

pöö-mies kirjoitti:Sillä ku kiihdyttää muutaman kerra nii toteet et tähän pit'' saada lisää tehoo.
Pistät n.1000 e koneeseen ja si se tuntuu taas himo tykiltä ja siitä pari päivää nii haluisit vähintää 600cc ...

Sillee se aina menee... tehoihin turtuu turhan helposti :D
eGetin
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
6.4.2008 19:22

ViestiKirjoittanut eGetin » 11.7.2009 2:28

Leite kirjoitti:
pöö-mies kirjoitti:Sillä ku kiihdyttää muutaman kerra nii toteet et tähän pit'' saada lisää tehoo.
Pistät n.1000 e koneeseen ja si se tuntuu taas himo tykiltä ja siitä pari päivää nii haluisit vähintää 600cc ...

Sillee se aina menee... tehoihin turtuu turhan helposti :D

Jepjep :D
Tosin joskus se on ihan hyväkin, kun aattelee että alla oleva menopeli on laiska paska ei tule lähdettyä liian tiukkoihin rakosiinkaan. Autokoulun Yamaha TW tuntui alkuun tykiltä (luonnollisestikin mopon jälkeen) mutta nyt siihen on tottunut jo ihan jokusen maantieajon jälkeen ja tietää että laiska paska se on.
jhuupe
Pyörä:
Honda Cr125
Paikkakunta:
Tornio, Läbbi
Liittynyt:
3.1.2007 19:16

ViestiKirjoittanut jhuupe » 11.7.2009 14:46

Ekakerta tais olla kaverin hussella jossa oli Rinon tehari kiinni. Tuntuhan se äkäseltä mopon jälkeen, mutta ei se mikään älytön tykki ollu ku vähäaikaa ajo :)
E: Mutta en näkis piikissä ne tehot tärkeimmäks, itehän pärjään ihan hyvin Detsonillakin.
Mahotonta meininkiä!
He1kk1
Pyörä:
RS50 siirtyi siskolle, GPR125 ajossa.
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
19.8.2008 21:28

ViestiKirjoittanut He1kk1 » 13.7.2009 14:23

Eilen tuli ostettua Derbi GPR 125 joten oli sitä pakko testata. Aika tykilti tuntu mopon puikoista suoraan kevariin. 120km/h nopeammin mittariin kuin mopossa 40km/h :roll: Vakio RS onki aika laiska paska. :lol:
j00s3
Pyörä:
Kawasaki KDX 125
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
23.3.2008 19:19

ViestiKirjoittanut j00s3 » 13.7.2009 22:19

Leite kirjoitti:
pöö-mies kirjoitti:Sillä ku kiihdyttää muutaman kerra nii toteet et tähän pit'' saada lisää tehoo.
Pistät n.1000 e koneeseen ja si se tuntuu taas himo tykiltä ja siitä pari päivää nii haluisit vähintää 600cc ...

Sillee se aina menee... tehoihin turtuu turhan helposti :D

Nytku kodexista lohko auki nii pitää ajaa mopolla, voi niitä tehoja ku pääsee taas piikillä rallailee :lol:
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 17.7.2009 11:50

Leite kirjoitti:
pöö-mies kirjoitti:Sillä ku kiihdyttää muutaman kerra nii toteet et tähän pit'' saada lisää tehoo.
Pistät n.1000 e koneeseen ja si se tuntuu taas himo tykiltä ja siitä pari päivää nii haluisit vähintää 600cc ...

Sillee se aina menee... tehoihin turtuu turhan helposti :D


Aamen.. Osaako joku arvata, miks meikän tallissa on esim. mopo ja kevari tuon 1200cc:n rinnalla? ;) Mopolla ko ajaa muutaman kilometrin ni jaksaa taas tusina ihmetyttää tehoillaan hetken :D
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Tommii-
Liittynyt:
15.10.2005 21:59

ViestiKirjoittanut Tommii- » 30.7.2009 2:06

Eiköhä se ekakerta piikillä ollu broidin Gassulla, oli muute tykki peli mopon jälkee :D Nykyää sama piikki löytyyki sit multa ;)
tot0
Liittynyt:
4.8.2008 14:37

ViestiKirjoittanut tot0 » 30.7.2009 21:28

On ehka vaha vaara topic, mutta onko kyykky-piikiin ajaminen vaikeaa enska-mopon jalkeen?