Näin liike esitelee itsensä nettisivuillaan:
"MC Scatter on Ylihärmässä toimiva, vuonna 2000 perustettu mopoihin ja moottoripyöriin erikoistunut liike. Puramme sekä mopoja että moottoripyöriä."
MC Scatterista pystyy myös tilaamaan postitse heidän tuotteitaan.
Ajattelinkin, että tähän aiheeseen koottaisiin hyviä/huonoja kokemuksia kyseisestä liikkeestä.
Itselläni on valitettavasti jäänyt liikkeestä huono mielikuva;
Olen tilannut liikkeestä tavaroita 3 kertaa, joista vain 1 toimitus on tullut perille.
1. Tilaukseni tuli niin kuin pitikin; viikon sisään tilauksesta. Tämä olikin valitettavasti ainoa tapaus.
2. Tilaukseni ei ole vieläkään tullut; kesti ensin yli 2 viikkoa, ennen kuin he vastasivat yhteydenottoihini (he vastasivat heti seuraavana päivänä, kun lähetin heille sähköpostiviestin, jossa liitteenä oli kuluttajaviraston sivuilta tekstiä...) ja silloinkin he pistivät tilauksen viipymisen postin piikkiin. Olin siis yrittänyt tätä ennen ottaa heihin yhteyttä useasti puhelimitse ja sähköpostitse (mihinkään puhelimeen EI KOSKAAN saatu yhteyttä, eivätkä he KOSKAAN vastanneet sähköposteihini tätä ennen).
2. Tilauksen saapumatta jättäminen oli siis sinänsä ymmärrettävää - tein siis 3. Tilauksen 2 viikkoa sitten, SITÄ EI OLE VIELÄKÄÄN TULLUT (eikä taida ikinä tullakaan). Olen jälleen kerran useasti yrittänyt ottaa yhteyttä sähköpostitse (johon ei ole vastattu) ja kokeilin soittaa kaikkiin liikkeen puhelimiin - joista mihinkään ei saada yhteyttä. Yhdessä numerossa numero oli tosin ensin varattu - ennen kuin n. 15 minuutin päästä yritin siihen uudestaan, jolloin se oli luultavasti suljettu.
MC Scatterin toimitusehdoissa sanotaan näin:
"Tuotteiden toimitusaika on keskimäärin 3-7pv. Käsittelemme kaikki tilaukset viipymättä ja mikäli toimitus viivästyy, ilmoitamme siitä asiakkaalle. Lähetyksen saapumisesta postiin ilmoitetaan vain kerran ja posti säilyttää saapuneita lähetyksiä 2 täyttä kalenteriviikkoa. Mikäli pakettia ei noudeta sinä aikana, posti palauttaa sen lähettäjälle. Jos olet estynyt noutamasta pakettiasi, ilmoita siitä viipymättä meille PUHELIMITSE! (Lasse: 040-5827649, Jami: 050-3459424, Jyrki: 040-4122310) Lunastamatta jääneistä postiennakkolähetyksistä johtuvat rahti- ja muut kulut perimme asiakkaalta jälkikäteen laskulla."
ITSELLENI SOITETTIIN TAKAISIN N. 2 VIIKKOA OMAN SOITTONI JÄLKEEN JA KERROTTIIN, ETTÄ TUOTE OLI VASTA TULLUT VARASTOON (N.1,5KK TILAUKSEN JÄLKEEN!!!) JA KYSYTTIIN, VIELÄKÖ HALUAN TILATA TUOTTEEN...
Lukekaa tämä teksti, ja miettikää, kannattaako tilata esim. MP:n varaosia MC Scatterilta - toimitus kun voi heillä viedä ikuisuuden, niin kuin yhteydenototkin.
EDIT: Lähetin liikkeelle seuraavan kehitysehdotuksen 30.9.2007 - saa nähdä, ottaako liike neuvoista vaarin (eipä ole ainakaan vielä ottanut)...
KEHITYSEHDOTUKSENI:
"Hei!
Minulla olisi teille kehitysehdotus. Voisitte laittaa sivuillenne joka tuotteen kohdalle tuotekohtaisen varastotilanteen, sillä esimerkiksi itse olin odottanut ketjurataspakettiani yli kuukauden, ennen kuin soittopyyntööni vastattiin ja kerrottiin, että kyseisen tuotteen joku osa (ketjut/rattaat) on vasta tullut maahantuojalta.
Uskon, että ne, jotka esim. ketjurataspakettia tilaavat teiltä, tarvitsevat niitä mahdollisimman pian (niin kuin minä olisin tarvinnut).
Jos teillä siis olisi näkyvissä erillinen tuotteen varastotilanne ja arvio tuotteen saapumisesta varastoon, tilaaminen olisi paljon mukavampaa ja ostaja olisi asioista perillä. Tällä hetkellä ostaja ei ole asioista perillä, sillä vaikka sivuillanne sanotaan:
"Tuotteiden toimitusaika on keskimäärin 3-7pv. Käsittelemme kaikki tilaukset viipymättä ja mikäli toimitus viivästyy, ilmoitamme siitä asiakkaalle.", ette kuitenkaan koskaan ilmoittanut minulle tuotteen myöhästymisestä, ennen kuin itse olin koittanut ottaa teihin yhteyttä.
Tällä hetkellä en voi suositella liikettänne kenellekään, enkä toistaiseksi aio jatkaa tilauksiani tästä liikkeestä, mutta mikäli palvelunne parantuu, asia voi muuttua.
Ystävällisin terveisin
**********************
P.S. Voisitte esim. palkata erillisen henkilön hoitamaan tilauksia koskevia puheluita ja sähköpostianne, sillä teihin on todella vaikea saada yhteyttä tilaukseen tms. liittyen (puhelimenne on joko kiinni tai varattu eikä sähköposteihin vastata juuri koskaan).
"MC Scatter on Ylihärmässä toimiva, vuonna 2000 perustettu mopoihin ja moottoripyöriin erikoistunut liike. Puramme sekä mopoja että moottoripyöriä."
MC Scatterista pystyy myös tilaamaan postitse heidän tuotteitaan.
Ajattelinkin, että tähän aiheeseen koottaisiin hyviä/huonoja kokemuksia kyseisestä liikkeestä.
Itselläni on valitettavasti jäänyt liikkeestä huono mielikuva;
Olen tilannut liikkeestä tavaroita 3 kertaa, joista vain 1 toimitus on tullut perille.
1. Tilaukseni tuli niin kuin pitikin; viikon sisään tilauksesta. Tämä olikin valitettavasti ainoa tapaus.
2. Tilaukseni ei ole vieläkään tullut; kesti ensin yli 2 viikkoa, ennen kuin he vastasivat yhteydenottoihini (he vastasivat heti seuraavana päivänä, kun lähetin heille sähköpostiviestin, jossa liitteenä oli kuluttajaviraston sivuilta tekstiä...) ja silloinkin he pistivät tilauksen viipymisen postin piikkiin. Olin siis yrittänyt tätä ennen ottaa heihin yhteyttä useasti puhelimitse ja sähköpostitse (mihinkään puhelimeen EI KOSKAAN saatu yhteyttä, eivätkä he KOSKAAN vastanneet sähköposteihini tätä ennen).
2. Tilauksen saapumatta jättäminen oli siis sinänsä ymmärrettävää - tein siis 3. Tilauksen 2 viikkoa sitten, SITÄ EI OLE VIELÄKÄÄN TULLUT (eikä taida ikinä tullakaan). Olen jälleen kerran useasti yrittänyt ottaa yhteyttä sähköpostitse (johon ei ole vastattu) ja kokeilin soittaa kaikkiin liikkeen puhelimiin - joista mihinkään ei saada yhteyttä. Yhdessä numerossa numero oli tosin ensin varattu - ennen kuin n. 15 minuutin päästä yritin siihen uudestaan, jolloin se oli luultavasti suljettu.
MC Scatterin toimitusehdoissa sanotaan näin:
"Tuotteiden toimitusaika on keskimäärin 3-7pv. Käsittelemme kaikki tilaukset viipymättä ja mikäli toimitus viivästyy, ilmoitamme siitä asiakkaalle. Lähetyksen saapumisesta postiin ilmoitetaan vain kerran ja posti säilyttää saapuneita lähetyksiä 2 täyttä kalenteriviikkoa. Mikäli pakettia ei noudeta sinä aikana, posti palauttaa sen lähettäjälle. Jos olet estynyt noutamasta pakettiasi, ilmoita siitä viipymättä meille PUHELIMITSE! (Lasse: 040-5827649, Jami: 050-3459424, Jyrki: 040-4122310) Lunastamatta jääneistä postiennakkolähetyksistä johtuvat rahti- ja muut kulut perimme asiakkaalta jälkikäteen laskulla."
ITSELLENI SOITETTIIN TAKAISIN N. 2 VIIKKOA OMAN SOITTONI JÄLKEEN JA KERROTTIIN, ETTÄ TUOTE OLI VASTA TULLUT VARASTOON (N.1,5KK TILAUKSEN JÄLKEEN!!!) JA KYSYTTIIN, VIELÄKÖ HALUAN TILATA TUOTTEEN...
Lukekaa tämä teksti, ja miettikää, kannattaako tilata esim. MP:n varaosia MC Scatterilta - toimitus kun voi heillä viedä ikuisuuden, niin kuin yhteydenototkin.
EDIT: Lähetin liikkeelle seuraavan kehitysehdotuksen 30.9.2007 - saa nähdä, ottaako liike neuvoista vaarin (eipä ole ainakaan vielä ottanut)...
KEHITYSEHDOTUKSENI:
"Hei!
Minulla olisi teille kehitysehdotus. Voisitte laittaa sivuillenne joka tuotteen kohdalle tuotekohtaisen varastotilanteen, sillä esimerkiksi itse olin odottanut ketjurataspakettiani yli kuukauden, ennen kuin soittopyyntööni vastattiin ja kerrottiin, että kyseisen tuotteen joku osa (ketjut/rattaat) on vasta tullut maahantuojalta.
Uskon, että ne, jotka esim. ketjurataspakettia tilaavat teiltä, tarvitsevat niitä mahdollisimman pian (niin kuin minä olisin tarvinnut).
Jos teillä siis olisi näkyvissä erillinen tuotteen varastotilanne ja arvio tuotteen saapumisesta varastoon, tilaaminen olisi paljon mukavampaa ja ostaja olisi asioista perillä. Tällä hetkellä ostaja ei ole asioista perillä, sillä vaikka sivuillanne sanotaan:
"Tuotteiden toimitusaika on keskimäärin 3-7pv. Käsittelemme kaikki tilaukset viipymättä ja mikäli toimitus viivästyy, ilmoitamme siitä asiakkaalle.", ette kuitenkaan koskaan ilmoittanut minulle tuotteen myöhästymisestä, ennen kuin itse olin koittanut ottaa teihin yhteyttä.
Tällä hetkellä en voi suositella liikettänne kenellekään, enkä toistaiseksi aio jatkaa tilauksiani tästä liikkeestä, mutta mikäli palvelunne parantuu, asia voi muuttua.
Ystävällisin terveisin
**********************
P.S. Voisitte esim. palkata erillisen henkilön hoitamaan tilauksia koskevia puheluita ja sähköpostianne, sillä teihin on todella vaikea saada yhteyttä tilaukseen tms. liittyen (puhelimenne on joko kiinni tai varattu eikä sähköposteihin vastata juuri koskaan).
Viimeksi muokannut Samsa90 päivämäärä 20.1.2008 13:54, muokattu yhteensä 8 kertaa