Mulla ei oo tainnu olla kertaakaa hussen kanssa vittumaista hetkeä, ku aina löytyny jotai positiivista vaikka meneeki kaikki vituiksi!;D
-Husse oli parkeissa koulun pihalla ja yksi onneton kaheli meni peruuttamaan skootteriaan vähän leviästi ja kaato sitten siinä samalla mun kevarin jolloin tuli vähän naarmuja sinne tänne ja kypärä(260€) vituiksi. Positiivista oli se, että tuli vakuutuksesta 550€.
-100km/h poliisii vastaa keula pystyssä, mutta sitte antoki vaa peilistä sakkoa, ku ei ollu ehtiny ottaa tutkaa esille ja pensaat peitti hyvin mun keulimisen.
-Kaveri meni johdattamaan meidät suoraan poliisin syliin ja multa mentii sitten ottamaan kilvet pyörän laittomuuden takia. Tässä positiivista on et kortti säily vaikka oli 1 sakko tullut jo ennestään ja mulla oli ollu kortti vasta 1vko.
-80km/h:sta leviäks huono kuntoisen tien takia ja kaikki katteet iha naarmuilla, tehari klommolla ja kaikki muutkin vähä vituiks + ranteesta murtuveneluu. Tässä oli se positiivista että sain kaskosta n.2000€ + ranteesta pitäisi kai vielä jotain saada.
Kaikkea on mahtunut yhteen ainoaan kesään. Saa nähdä mitä kaikkea ensvuonna sattuu ja tapahtuu!