Nojaa, kyllähän pitkäkasvuisen on ikävä viikata ittensä ahtaan kyykyn päälle - etenkin 125-kyykyn mitkä sopii paremmin about 170-senttisille. Tossa on osoite missä voit hahmotella tilannetta:
http://cycle-ergo.com/Sachs XTC tais olla kohtuullisen kookas pyöränä, mutta enpä ole viime aikoina nähny niitä myynnissä, ja suht pienihän XTC-kanta Suomessa oli muutenkin. Eo. linkki ei tunne Sachs`eista kuin Mad Ass`in. Kait Aprilian RS4 on kans eurooppalaisen mittainen, ja isot Hyosungin Komeetat on V2-moottorinen vaihtoehto (mitoitus sama kuin 250-Komeetassa). Harmi kun en nyt muista oliko mototissa joskus tehty listaa näistä eri 125-mallien sopivuuksista isommille kuskeille.
Lähes oikean mp:n kokoisista piikinrohjakkeista voisit pohtia Varrea: kuski itsehän tekee sen "urheilullisuuden", ja tuollainen ryhdikkäässä asennossa ajettava maantielaiva voi itse asiassa (huippunopeus pois lukien = heinäladon aerodynamiikka nyt vaan tietää sen miinus 15-20 km/t) oikein rengastettuna ja hyvin ajettuna olla yllättävänkin kova sana normaaleilla mutkateillä. Varressa on sekin hyvä puoli, kun sen valmistus on loppunu muutama vuos sitten, että todennäköisesti hintataso pitää ellei ala peräti ryömiä ylöspäin: tulin hiljattain vilkaisseeksi V2-kustomeiden hintoja Saksassa (missä siis ei ole hintatasoa painavaa talouslamaa), ja hyvistä Dragu/Intikka/Varjo:ista saa jo maksaa 3 tonnia ja päällekin. Jeezzuz, tuohan alkaa kohta olla sitä tasoa mitä ne ovat aikoinaan maksanee uutena!?!