Kaikki alkoi kun vahdoin kaasarin ja ilmanputsarin välisen imuputken. Samalla laitoin isompaa suutinta koska laitteessa on Scalvinin koko putkisto eikä suuttimia edellinen omistaja ollut vaihtanut. Tämän jälkeen kierrokset leijasivat ja booasi. Suuttimiahan testailtiin hirveää vauhtia, mutta tuntui että koko ajan vain paheni eikä enää vakio säädöillä 122/35 toiminut. Yksi ilta kuitenkin sain toimimaan 125/38 suuttimilla Fanticin toimimaan muuten hyvin, mutta pätki korkeilla kierroksilla. Tämän jälkeen testasin 135/40 mutta silloin tk oli todella korkea. Äsken huomasin että edellinen omistaja oli jättänyt EGR kiinni joten otin koko höskän pois ja tukin imukaulalle menevän letkun. Samalla laitoin edelliset säädöt joilla ”toimi” niin nyt tk huutaa näilläkin suuttimilla Eikä säätöruuvistakaan tapahdu mitään?? osaisko joku auttaa ois kiva saaha toimimaan ennenkun laitan kevarin talviunille