Terve tuli hommailtua tuollainen 125cc Kx vm: 2008 Valkokilpi.
Kyseisessä pyörässä on valot, mutta ne on vedetty suoraan akulta katkaisimen kautta, mitä kaikkea tarvitsisi hommata että saisi pyörän itse lataamaan omaa akkua tai, staattorila suoraan virran valoille?
Sen tiedän että ainakin valollisen staattorin mutta nopealla googlaamisella ei tahtonut löytyä, ja tarvitseeko jotain muuta ottaa huomioon. Jos joku viitsisi linkkailla mulle näitä sivuja mistä luotettavasti saisi osia tilattua olisin kiitollinen.
Kuten tekstistä voi jo päätellä että en sähkö hommissa ole kovin haka, niin kaikki neuvot ovat tarpeellisia.
Ja sitten lisäkysymys joka ei liity sähköihin, kaasarin säätö, kyseinen pyörä ei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä ja en löydä tyhjäkäynnin säätö ruuvia, onko kyseisessä pyörässä edes sellaista? Tuli jo huomattua että hiukan eri maata näiden uudempien ''isojen'' pyörien kaasarit kuin jonkun derpien pikkukaasarit...
Kaasari myös uittaa yli kun hana on auki ja pyörä ei käy, kun pistää käyntiin yli vuoto lakkaa. Kannattaako tälläisiä ruveta säätelemään aloittajan vai vienkö suoraan jollekkin joka oikeasti tämän homman osaa ?
Pyörä käy hieman rikkaalla, tulpan perusteella, hieman tumma.
Kiitokset neuvoista jo etukäteen !
Kyseisessä pyörässä on valot, mutta ne on vedetty suoraan akulta katkaisimen kautta, mitä kaikkea tarvitsisi hommata että saisi pyörän itse lataamaan omaa akkua tai, staattorila suoraan virran valoille?
Sen tiedän että ainakin valollisen staattorin mutta nopealla googlaamisella ei tahtonut löytyä, ja tarvitseeko jotain muuta ottaa huomioon. Jos joku viitsisi linkkailla mulle näitä sivuja mistä luotettavasti saisi osia tilattua olisin kiitollinen.
Kuten tekstistä voi jo päätellä että en sähkö hommissa ole kovin haka, niin kaikki neuvot ovat tarpeellisia.
Ja sitten lisäkysymys joka ei liity sähköihin, kaasarin säätö, kyseinen pyörä ei tahdo pysyä tyhjäkäynnillä ja en löydä tyhjäkäynnin säätö ruuvia, onko kyseisessä pyörässä edes sellaista? Tuli jo huomattua että hiukan eri maata näiden uudempien ''isojen'' pyörien kaasarit kuin jonkun derpien pikkukaasarit...
Kaasari myös uittaa yli kun hana on auki ja pyörä ei käy, kun pistää käyntiin yli vuoto lakkaa. Kannattaako tälläisiä ruveta säätelemään aloittajan vai vienkö suoraan jollekkin joka oikeasti tämän homman osaa ?
Pyörä käy hieman rikkaalla, tulpan perusteella, hieman tumma.
Kiitokset neuvoista jo etukäteen !