Hei kaikki, minulla on 2000 Vulcan 500, jolla olen ajanut noin 1500 mailia sen hankittuani ja se on aina kulkenut hyvin ja lähtenyt käyntiin ensimmäisestä kampista. Kuitenkin muutama päivä sitten se alkoi suota noin tunnin valtatieristeilyn jälkeen. Kuulosti siltä, että vasen sylinteri laukaisi ajoittain aina, kun olin yli neljänneskaasun. Irrotin tulpat ja oikea näytti hyvältä, mutta vasen oli musta ja märkä, luultavasti sytytyshäiriöstä https://19216811.cam/ https://1921681001.id/. Vaihdoin tulpat ja käämipaketit ja se toimii edelleen samalla tavalla, joten arvelen, että se ei ole sähköinen. Tarkoittaako tämä sitä, että jokin on saattanut tukkia hiilihydraatin? Jos on, kuinka helppoa se olisi puhdistaa ruuvaamatta sitä enempää? Minulla on kokemusta pienemmistä 2-tahtisista hiilihydraateista, mutta ei tämän kokoisista