Ahtopaineita voi säätää! Laittaa pienet paineet ja ottaa pienet tehot. Paljonko mahtas niitä tehoja yleensäkään saada?!? Reilut 15 heppaakin olis mukavat, siis yhteensä koneesta! Kyllä varmaan tulis moni katteleen, ja vois sanoo että on pyörässä turbo!kuppila kirjoitti:Jos tummoiseen nelariin turbon laitta niin alkaa paikat kyllä paukkua, sillä ei ne kestä semmottia tehoja. Toisaalta jos kestäisi niin olisi varmasti ympärillä ihmettelijöitä!
Mikko* kirjoitti:Ahtopaineita voi säätää! Laittaa pienet paineet ja ottaa pienet tehot. Paljonko mahtas niitä tehoja yleensäkään saada?!? Reilut 15 heppaakin olis mukavat, siis yhteensä koneesta! Kyllä varmaan tulis moni katteleen, ja vois sanoo että on pyörässä turbo!kuppila kirjoitti:Jos tummoiseen nelariin turbon laitta niin alkaa paikat kyllä paukkua, sillä ei ne kestä semmottia tehoja. Toisaalta jos kestäisi niin olisi varmasti ympärillä ihmettelijöitä!
Mikko* kirjoitti:Ahtopaineita voi säätää! Laittaa pienet paineet ja ottaa pienet tehot. Paljonko mahtas niitä tehoja yleensäkään saada?!? Reilut 15 heppaakin olis mukavat, siis yhteensä koneesta! Kyllä varmaan tulis moni katteleen, ja vois sanoo että on pyörässä turbo!kuppila kirjoitti:Jos tummoiseen nelariin turbon laitta niin alkaa paikat kyllä paukkua, sillä ei ne kestä semmottia tehoja. Toisaalta jos kestäisi niin olisi varmasti ympärillä ihmettelijöitä!
kuppila kirjoitti:2t koneissa se ongelma on se että sitä seosta ei pysty ahtamaan sinne palotilaan koska karka pakoaukosta ulos joten se kannatta unohtaa.mizgu! kirjoitti:Kaks tahtiin sais remmiahtimen, eikä olisi mitää ongelmaa paisarin kanssa.