Vastauksista kiittää Pecc^^
- Muutin yleiseksi aiheeksi CBR:n virityksestä ja tekniikasta keskustelemiseen. - khor
WnbRider kirjoitti:Pelkällä putkella ei tarvitse säädättää ruiskua, mutta putsarin kanssa varmaan tätytyisi. Ja se säädätys maksaa sen verran ettei kannata. Ja jos laitat pelkän putken niin ei sillä huippuja ainakaan saa kun max. 1km/h lisää tai toisaalta huippuja voi lähteääkin sen takia että käy juuri hiukan laihalla.
Pecc^^ kirjoitti:Olen talvenaikaan ruvennut miettimään, että uuden putken voisin teetättää, isäukko on ammattilainen siinä, rosterista tulis koko putki plus auton änkkä.khor[/i]
WnbRider kirjoitti:No ainakin yamahan yzf:ffässä jo pelkän putkenkin vaihdolla pyörä käy senverran laihalla että huiput ovat laskeneet. Joku tais jossain mainita että tehot hiukan laskee mutta väänto lisäntyisi. Ja sitten mitä ite olen käsittänyt niin pelkällä commanderilla ei tee mitään sillä se pitää viedä vielä liikkeeseen säädettäväksi joka maksaa myös maltaita.
Markuss kirjoitti:WnbRider kirjoitti:No ainakin yamahan yzf:ffässä jo pelkän putkenkin vaihdolla pyörä käy senverran laihalla että huiput ovat laskeneet. Joku tais jossain mainita että tehot hiukan laskee mutta väänto lisäntyisi. Ja sitten mitä ite olen käsittänyt niin pelkällä commanderilla ei tee mitään sillä se pitää viedä vielä liikkeeseen säädettäväksi joka maksaa myös maltaita.
Eiii välttämättä:
Säädöt tapahtuvat joko etupaneelissa olevien nappien avulla tai PC:n USB liitännän kautta.
Dynojet kehittää ja päivittää jatkuvasti erilaisia tiedostoja eri tarpeisiin, jotka ovat imuroitavissa kätevästi netistä ja joita voidaan siirtää tietokoneesi avulla suoraan Power Commanderiin.
Suosittelemme että säädätät pyöräsi asiantuntijan luona jarrupenkissä.
Näähän tuppaa jo tehtaalta rullaessaan käymään laihalla, joten jos isket siihen vielä avaramman putkiston ja filtterin niin käy todella laihasella.
sumppa kirjoitti:Kertokaas miten ja miksi pakokaasujen virtaus vaikuttaa moottorin tarvitseman seoksen suhteeseen?