http://www.youtube.com/user/juustomies16
Rikzaah kirjoitti:Rikzaah kirjoitti:Keskiviikkona minusta tulee hussen omistaja.
Pyörä on ollut vakio, ja olisi tarkotus pistää TT:ksi. Eli voiko sillä vakio kaasarilla (TT setti toki) vedellä Rinon kanssa, vai onko tosiaan pakko hommata joku alhaalta/keskeltä vääntävä putki? Ja kun pyörä on 2010 mallinen, niin ei tarvitse kalibroida PA-säädintä kun on avannut kaasarin? Oliko hussessa vielä ilmanputsarissa joku tötsä mikä piti ottaa pois?
Ja mites kun myyjä kertoi, että vilkuttaa ECU2 kun ajaa kovaa, niin mistäs se voisi johtua? Ja mitä kaikkea teen, että saan sen loppumaan (Vastus-kikka?)
Jos jollain on myynnissä jotain näistä niin pistää heti YV!
- TT-setti kaasariin
- Tehoputki
- Isompi kaasari???
EDIT: Voiko ECU 2 ohittaa ja silti jatkaa tuoreöljyvoitelun käyttöä?
PePe1 kirjoitti:Mistähä mahtais johtua perus rikkaalla käymis ongelma,
elikkäs, ei pieniltä vaihteilta meinaa kiertää piikille muutaku kunno röpöttämise saattelemana ja piikki "pätkii" 1 vaihteella kuin rajottimelle hakkaisi. Ja kun vapaalla antaa täyskaasun niin ei meinaa millään kiertää kunnolla tai antaa piikkiä...
vireinä siis tehtaan TT putki ja tt setti vakio kaasarissa. suuttimena 165 ja sokka ylimmässä lovessa... auttakaas nyt viisaammat?
Rikzaah kirjoitti:EDIT: Voiskohan vika johtua tyhjästä akusta???
Ookkei, kiitos Jos joku voi vielä varmistaa ton että ei voi käyttää tuorevoitelua mikäli on ohittanut ECU2 vastuksella.
Mites muuten kun vaihdoin vilkut ja takavalon niin sen jälkeen(kö?) on ruvennut vilkkumaan öljy- ja lämpötilavalo mittarissa kun on laittanut valot päälle. Eli jotenkin kun etuvalo menee päälle niin sit alkaa? Sit välillä lämpötilavalo vilkkuu kun etuvalo on poissa päältä. Sitten välillä tulee kanssa ECU4 (lämpötila-anturi ECU) ja se kanssa lähtee heti kun laittaa valot pois. Jäähdytysnestettä oli piripintaan, ja pyörä toimii kunnolla.
Multa jäi 1 keltainen johto yli (vakio rekisterikilvenvalosta?), voiko sillä olla tekemistä asiaan?
Takavalo ja jarruvalo, sekä vilkut toimii tosi hyvin että luulis johtojen olevan oikein, en ole varma koska oli se johdotus niin epäselvä että katkasin pari johtoa ja sit yhdistelin niin kauan kunnes kaikki toimi.
VIDEO ONGELMASTA;
http://www.youtube.com/watch?v=EmVoj3eV ... e=youtu.be
Percell kirjoitti:PePe1 kirjoitti:Mistähä mahtais johtua perus rikkaalla käymis ongelma,
elikkäs, ei pieniltä vaihteilta meinaa kiertää piikille muutaku kunno röpöttämise saattelemana ja piikki "pätkii" 1 vaihteella kuin rajottimelle hakkaisi. Ja kun vapaalla antaa täyskaasun niin ei meinaa millään kiertää kunnolla tai antaa piikkiä...
vireinä siis tehtaan TT putki ja tt setti vakio kaasarissa. suuttimena 165 ja sokka ylimmässä lovessa... auttakaas nyt viisaammat?
Meil samat oisko ehkä läpissä vikaa? Tyyliin jääny auki ja vitumoine bensan ylisaanti sen takia. Joku jätkä myös epäili karstaista putkea ja pakoaukonsäädintä. Eli tosiaan viisaimmat. Miten vitussa husse voi käydä rikkaalla kun PS on 165 ja neulan sokka ylimmässä lovessa. Tulppa on musta.