**MYYDÄÄN DERBI GPR 170CC**
artzka kirjoitti:Kyselisin näin etukäteen, että kuin vittumainen homma on vaihtaa tetsariin kytkinlevyt??
Kun en ole koskaan käyttänyt tetsarin alakertaa auki... Ja meinaa tuo kytkin luistaa enemmän, kuin laki sallii!!
Ja sitten kysymykseen numero kaksi:
Mikä on tse tse horossa ongelmana, kun valot himmenee kun kaasuttaa.. yleensähähän se menee niin, että valot kirkastuu kaasutellessa...
Olenko onnistunut laittamaan jotku kaabelit väärinpäin tai jtn?
Ja kyllä, akku on ihan susi, mutta sillä ei pitäisi olla mitään seksuaalista merkitystä valojen toiminkaan.
Vois sitä leijuakki "vireistä":P
Tessun "virinä" on TT suutin ja boyesenin läpättimet.
YPVS ei ole käytössä, koska akseli oli masentunut ja päätti tehdä itsemurhan.. Eli lenti moottoritiellä hevonkuuseen ja pyörän matka jatkui peräkärryn kyydissä
Huipuksi olen joskus saanut 145km/h muna-asennossa alamäkee..
Räikkä kiihtyy yleensä ihan mukavasti, mutta nyt se ei kule eikä kiihy, kun kytkin luistaa...
jynsered kirjoitti:Mutta mun ongelmaan eli tuo prkleen kytkin luistaa. Oikean verran on hyvälaatuista 10-30w lootaöljyä ja levyt on vaihdettu vuosi sitten. Luulisi olevan pintaa? Kytkin vaijeri on hiukan rispaantunut kahvan luota mutta liekkö tuolla merkitystä? Monesti riippu vähä mite kiihdyttää et luistaako mut ärsyttää esim 2 päällä ajaessa. Mitähä pitäs ekana tehä?
jynsered kirjoitti:Käytettynä joltai, mulla olis mut tarviin itekki ku kohta oma näyttäs lohkeavan myös..
Mutta mun ongelmaan eli tuo prkleen kytkin luistaa. Oikean verran on hyvälaatuista 10-30w lootaöljyä ja levyt on vaihdettu vuosi sitten. Luulisi olevan pintaa? Kytkin vaijeri on hiukan rispaantunut kahvan luota mutta liekkö tuolla merkitystä? Monesti riippu vähä mite kiihdyttää et luistaako mut ärsyttää esim 2 päällä ajaessa. Mitähä pitäs ekana tehä?
jerbona kirjoitti:Kannattaako mun suoraan vaihtaa levyt ja jouset ku alko luistaa isompien viritysten tultua(isompi kaasari ja madallettu kansi) Laitoin lootaan Motulin Transoil öljyt samalla. Kytkin rempattu 2-3tkm sitten..
Johani kirjoitti:jynsered kirjoitti:Käytettynä joltai, mulla olis mut tarviin itekki ku kohta oma näyttäs lohkeavan myös..
Mutta mun ongelmaan eli tuo prkleen kytkin luistaa. Oikean verran on hyvälaatuista 10-30w lootaöljyä ja levyt on vaihdettu vuosi sitten. Luulisi olevan pintaa? Kytkin vaijeri on hiukan rispaantunut kahvan luota mutta liekkö tuolla merkitystä? Monesti riippu vähä mite kiihdyttää et luistaako mut ärsyttää esim 2 päällä ajaessa. Mitähä pitäs ekana tehä?
katoppa siitä kytkinakselin juuresta onko se kytkin oikeen säädetty. siinä akselissa on nuoli joka pitäs osottaa siihen lohkon merkkiin. toiseksi kokeile että vaijeri irti koneen päästä, pyörä käyntiin, työnnät vähä alkuvauhtia, ykkönen silmää, kiihytät ilman kytkintä, kiihytät ja pykällät 6 asti ja kokeile luistaako. sitte hiastat vauhtia niin että kutosella alkaa olee tyhjäkäynnillä ja sitte pykällät pienemmälle nii ei tykkää laatikko huonoa. ylöspäin se on ihan jees vaikkei kytkintä käytäkkää. onko vaijeri hyvässä rasvassa ? ja onko öljyssä kytkinlisäaineet ?