Rajis- kirjoitti:Kuulemma suurin ero on se että lisää bensankulutusta. Jos haluat maksimit irti, niin lähetä pytty mick abbeylle viilattavaks ja ostat siltä samalla sille pytylle suunnitellun putkiston. Halpaahan tuo ei ole, mutta jos syykin on noin naurettava, että pitää näyttä kavereille et räsä lähtee niin mikäs siinä
Rajis- kirjoitti:No jos siitä oikeesti kaiken haluut irti niin toi jätkä sen osaa tehä, mut sitten huoltovälitki rupee olemaan sen mukaset.
DOGI kirjoitti:
Eli oikeestaa asia koskee sitä et mitä iloa noista boyesen teholäpistä ois ? Onko ostamisen arvosia ja onko kokemuksia niistä verrattuna vakioläppiin ? Räsästä ois paras saada esimerkki, mut muutki käy. moottorihan se on jokases kevarissa kuitenki
Soppanestori kirjoitti:DOGI kirjoitti:
Eli oikeestaa asia koskee sitä et mitä iloa noista boyesen teholäpistä ois ? Onko ostamisen arvosia ja onko kokemuksia niistä verrattuna vakioläppiin ? Räsästä ois paras saada esimerkki, mut muutki käy. moottorihan se on jokases kevarissa kuitenki
Vfore3 on parhaat läpät räsään. Teharin laitat(arrow, gianelli, jollymoto, paremmin virtaavat kuin tyhjennetty vakio), 34mm lortto, VHM tasanen kansi ja tasalakinen mäntä yhellä renkaalla sekä ammattilaisella käytät huuhtelukanavien viilauksessa ja hieman uudelleen ajoitettu sytytys. Pitäs jo lähtee riittävästi. Räsä topikkiin kyselee lisää. Sitten vaan kannattaa miettii onko järkee käyttää 1000e johonkin kevariin, vai odotatko sen 2vuotta ja ostat isomman pyörän. En oikein älyä tuota "pakko jättää kaverit" logiikkaa. Ei se 5hepan lisäteho tunnu kovin pitkään ihmeelliseltä.
BomberArska kirjoitti:Johtuuko RS 09 pätkimisongelma akusta, sytytyksestä, vai jostain muusta?
Mixutti kirjoitti:Näkeekö kytkinlevyistä onko ne huonossa kunnossa vai ei, jos kyllä niin miten?
Kuva
Kuvassa kytkinkruunun urat, onko pahat? Pitääkö viilata, vai selviääkö edes viilalla ? Urat tuntee jotenkuten sormella