Turbo nelariin

Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 17.3.2009 18:22

joo. Tuskin tulee toimimaan mun yritykseni. Sulia teitä odotellessa. Ei tuolla paskassa jaksa kahlata ja hakee säätöjä.

Täs vähä jotai käyntiääntä tai jotain. :) Imee paremmi ku muijas.
http://www.youtube.com/watch?v=lbBmtUPZf74

e: ei oo muuten savuu mitä taustal näkyy. Vaan vesihöyryä jopa.
Viimeksi muokannut Ublert päivämäärä 17.3.2009 21:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 17.3.2009 18:59

Ublert kirjoitti:joo. Tuskin tulee toimimaan mun yritykseni. Sulia teitä odotellessa. Ei tuolla paskassa jaksa kahlata ja hakee säätöjä.

Täs vähä jotai käyntiääntä tai jotain. :) Imee paremmi ku muijas.
http://www.youtube.com/watch?v=lbBmtUPZf74


views:1 eka ;)
Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 17.3.2009 22:03

WPWW kirjoitti:Anteeksi nyt vaan ku vastasin italkitille, joka selvästikään ei osaa.
Sunhan viestisi oli niin tärkeä ja motot.net:ttiä parantava.
Jees, sitä tässä hain että sun esille tuoma "pieneltä näyttävä" hyrrä on piikkiin kuitenkin isonlainen, käytössä mm. 65hp tuottavassa 650cc:ssä. Tän hetken markkinoiden pienin TD015 on sekin toisaalta ongelmallinen, vaikka siipien/pesän koot alkaa oleen sopivaa kaliiberia; vesijäähdytys ja jaettu pakopuoli, ensimmäisen tietty voi laiskana jättää pois pelistä ja jälkimmäinen ominaisuus ei oo käytännöllisin ainakaan 1-pyttysessä.
Seuraa meitä Facebookissa tai Instagramissa:
http://www.facebook.com/magnusracingteam
https://instagram.com/miugemrt
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 17.3.2009 22:36

Taitaa pienenpi olla kui lokitekin ja sekin saatu pyörimään ja jopa ahtamaan.
"Liian isokin" on suhteellista. Riippu mitä haetaan, laaja vetoa vai ahta vasta +7000 rpm.

Mikäs vehje tuo 650cc 65hp on? Kuulosta aika matalaviritteiseltä vääntökoneelta.
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 17.3.2009 22:49

Ja mulla on isompi ku lokitekilla reilusti. Tosin ahdot alkaa 7k kohdalla. Ei tästä mitään käyttöpeliä oltu edes tekemässä.

Ja ketä tietää että paljonko on hyötyä painekotelolla tämmösessä? Onko siitä kenties enemmän haittaa kuin hyötyä suoraan ahtoputkeen verrattuna?
Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 17.3.2009 23:06

WPWW kirjoitti:Taitaa pienenpi olla kui lokitekin ja sekin saatu pyörimään ja jopa ahtamaan.
"Liian isokin" on suhteellista. Riippu mitä haetaan, laaja vetoa vai ahta vasta +7000 rpm.

Mikäs vehje tuo 650cc 65hp on? Kuulosta aika matalaviritteiseltä vääntökoneelta.
Onhan se mitätönkin ylipaine jo ahtoja jollekin. :D Yhtä turhan kanssa jos paineet saadaan plussalle vasta 7t jälkeen ja kone ampuu rissat pihalle 10t, sellasen toivossa en edes miettis ahtamista.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _SPORT.jpg
siinä se mahoton kuuspuokki turpo pyssy. :lol:
Seuraa meitä Facebookissa tai Instagramissa:
http://www.facebook.com/magnusracingteam
https://instagram.com/miugemrt
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50

ViestiKirjoittanut lokitekki » 18.3.2009 0:14

Kyllä se sitte jos tekee 15000 kiertävän koneen :D
Semmonen vaan pukkaa maksamaan pirusti.

Aika hikisesti pyörii turbo ulbertilla :D
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 18.3.2009 1:23

Niin pyörii :D Laakerit aika hyvin finito. Noh. Ehkä tossa kesällä jos pienemmän parempi kuntosen ostaa.
Hondamonkey-86
Pyörä:
JC Knight Q-8
Liittynyt:
12.9.2008 15:48

ViestiKirjoittanut Hondamonkey-86 » 18.3.2009 20:27

voi voi... ahtaa ulbertilla varmaa 0.1! ei paljon tunnu... osta pienempi turbo nii vois ahtaa jtn
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 18.3.2009 20:33

Hienoa kun meillä on näitä experttejä neuvomassa tyhmempiä.

Mee vaikka mopopuolella tekee turboista juttua kun tietoa näyttäis löytyvän.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 18.3.2009 21:07

Samaa mieltä. Vähän heikonlaiset tiedot on hondamonkey-86 löytynyt...... Ja kyllä muuten löytyy pieniäkin turboja jotka soveltuu piikin ahtamiseen, siis muitakin kuin mitsun td
Dank memes melt steel beams.
Hondamonkey-86
Pyörä:
JC Knight Q-8
Liittynyt:
12.9.2008 15:48

ViestiKirjoittanut Hondamonkey-86 » 18.3.2009 21:36

en oo väittäny itteeni expertiks. ja kunhan vaan totesin että puihin menee :lol:
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 18.3.2009 22:26

Niin menee. Uus turbo tulee kuha saan kaikki toimimaan oikein edes näillä ahdoilla.

Onko tulpasta muuten kiinni ku ei paikallaankaan jaksa kiertää yli 9k? Tuleeko rajotin vastaan vai mitä. Voiko tulppa olla rikki tai cdi boksi?
Scorpioni
Pyörä:
Dt 125 R
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
20.3.2008 22:50

ViestiKirjoittanut Scorpioni » 19.3.2009 16:34

Ublert kirjoitti:Niin menee. Uus turbo tulee kuha saan kaikki toimimaan oikein edes näillä ahdoilla.

Onko tulpasta muuten kiinni ku ei paikallaankaan jaksa kiertää yli 9k? Tuleeko rajotin vastaan vai mitä. Voiko tulppa olla rikki tai cdi boksi?


Mites tuo kiersi vaparina? Meinaan jos olisi jo yhdeksässä tonnissa rajotin..
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 19.3.2009 17:49

Ei muista. Vuosi sitte ollu ajossa. Huomenna lähtee rojut irti ja katotaan kesällä uudestaan mihin tän kanssa päästään.