Täs vähä jotai käyntiääntä tai jotain. Imee paremmi ku muijas.
http://www.youtube.com/watch?v=lbBmtUPZf74
e: ei oo muuten savuu mitä taustal näkyy. Vaan vesihöyryä jopa.
Ublert kirjoitti:joo. Tuskin tulee toimimaan mun yritykseni. Sulia teitä odotellessa. Ei tuolla paskassa jaksa kahlata ja hakee säätöjä.
Täs vähä jotai käyntiääntä tai jotain. Imee paremmi ku muijas.
http://www.youtube.com/watch?v=lbBmtUPZf74
Jees, sitä tässä hain että sun esille tuoma "pieneltä näyttävä" hyrrä on piikkiin kuitenkin isonlainen, käytössä mm. 65hp tuottavassa 650cc:ssä. Tän hetken markkinoiden pienin TD015 on sekin toisaalta ongelmallinen, vaikka siipien/pesän koot alkaa oleen sopivaa kaliiberia; vesijäähdytys ja jaettu pakopuoli, ensimmäisen tietty voi laiskana jättää pois pelistä ja jälkimmäinen ominaisuus ei oo käytännöllisin ainakaan 1-pyttysessä.WPWW kirjoitti:Anteeksi nyt vaan ku vastasin italkitille, joka selvästikään ei osaa.
Sunhan viestisi oli niin tärkeä ja motot.net:ttiä parantava.
Onhan se mitätönkin ylipaine jo ahtoja jollekin. Yhtä turhan kanssa jos paineet saadaan plussalle vasta 7t jälkeen ja kone ampuu rissat pihalle 10t, sellasen toivossa en edes miettis ahtamista.WPWW kirjoitti:Taitaa pienenpi olla kui lokitekin ja sekin saatu pyörimään ja jopa ahtamaan.
"Liian isokin" on suhteellista. Riippu mitä haetaan, laaja vetoa vai ahta vasta +7000 rpm.
Mikäs vehje tuo 650cc 65hp on? Kuulosta aika matalaviritteiseltä vääntökoneelta.
Ublert kirjoitti:Niin menee. Uus turbo tulee kuha saan kaikki toimimaan oikein edes näillä ahdoilla.
Onko tulpasta muuten kiinni ku ei paikallaankaan jaksa kiertää yli 9k? Tuleeko rajotin vastaan vai mitä. Voiko tulppa olla rikki tai cdi boksi?