2T viritys ja tekniikka

Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 9.12.2012 17:14

Maadotukset kunnossa?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
samuppoika
Pyörä:
cagiva mito, ex yamaha jog, ex fude
Liittynyt:
22.9.2011 20:38
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut samuppoika » 10.12.2012 21:19

Pitäisi olla kaikki oikeissa paikoissa, eikä ylimääräisiä johtoja. Kaikki liitännät käyty läpi crctä käyttäen ja maadoituksien kohdilta hiottu runkoa lisää että varmasti ottaa maata. Kokeiltu 4 eri tulpalla..
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 11.12.2012 0:05

Ootkos varma, että sinne tulpalle tulee tarpeeks virtaa? Varmaankin olet jo toisella tulpanhatulla ja puolalla kokeillu?
E: tosiaan jos ennen remppaa toiminut niin tuskin niissä vika :D Staattori ja vauhtipyörä varmasti kunnossa ja oikein kiinni?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
samuppoika
Pyörä:
cagiva mito, ex yamaha jog, ex fude
Liittynyt:
22.9.2011 20:38
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut samuppoika » 11.12.2012 17:43

En oo varma tuleeko tarpeeks mutta jonkinverran ainaki. Huomenna saa kaverin vehkeestä hatun ja puolanjohdon testii, mut aika jännä ois että tollee hajonnu jos toimi ennen remppaa :s . Staattori ja vauhtipyörä ok.

EDIT kokeiltu eri hatulla ei toimi vieläkään, voisiko tappakatkaisija olla jotenki oikosulussa ja ei anna kipinää?
detsileipoo_
Pyörä:
Yamaha DT 125R
Liittynyt:
29.10.2012 19:13
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut detsileipoo_ » 16.12.2012 20:19

Miten on noiden takomäntien kanssa, kun laitan wössnerin ja mulla on pytty hoonattu kokoon 58.50. Tuossa lukee tuolla clearance 0.06mm eli onko se se välys ? http://www.wossnerpistons.com/products/ ... -5-mm-bore Toivottavasti joku ymmärsi :lol:
Zuikkamies
Liittynyt:
16.11.2010 18:49
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Zuikkamies » 16.12.2012 21:46

Eli varmaan tarkottaa suositeltua välystä kyseiselle männälle. Sanosin kyllä että ihan hyvin sen 0,07 välyksen saa laittaa takomännälle. Valihet sieltä 6-7 satkua halkasijaltaan pienemmän männän kun mitä sun sylinteriputkes halkasija on.
detsileipoo_
Pyörä:
Yamaha DT 125R
Liittynyt:
29.10.2012 19:13
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut detsileipoo_ » 16.12.2012 21:52

Meinaakko että pitäs löytää 58.43 mäntä ? ei taijja löytyy :lol:
Zuikkamies
Liittynyt:
16.11.2010 18:49
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Zuikkamies » 16.12.2012 22:32

detsileipoo_ kirjoitti:Meinaakko että pitäs löytää 58.43 mäntä ? ei taijja löytyy :lol:


Mistä mä tiiän? se välys kuitenkin pitäs olla suunnilleen oikee, että putkitukseen sylinteriä jos ei sopivaa mäntää löydy
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 16.12.2012 22:48

No jos tuo mäntä on 58,50mm kokonen niin hoonautat pytyn 58,56mm kokoseks?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Zuikkamies
Liittynyt:
16.11.2010 18:49
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Zuikkamies » 16.12.2012 22:55

Pytty sil on 5850 :;D
Zuikkamies
Liittynyt:
16.11.2010 18:49
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Zuikkamies » 16.12.2012 22:55

Pytty sil on 5850 :;D
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 16.12.2012 23:11

Niin mutta jos tuo mäntä mitä on ostamassa on 58,50mm kokonen(kuten linkin mukaan on), niin sitten vaan suurentaa pyttyä vielä 0.06mm niin ei oo probleemaa?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
detsileipoo_
Pyörä:
Yamaha DT 125R
Liittynyt:
29.10.2012 19:13
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut detsileipoo_ » 16.12.2012 23:15

No joo toki mulla on tuossa yks leiponu pytty ylimääräsenä nii vois sen käyä hoonauttaa passeliks :D
Zuikkamies
Liittynyt:
16.11.2010 18:49
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Zuikkamies » 17.12.2012 0:37

Ahaa, linkkiä en lukenutkaan, luulin että rajis sekotit pytyn ja männän koot :D. Eli jos 58,50 mäntää saatavilla niin eikun tilaat sen ja pyttyä hoonaa sopivaks
tumppiq
Liittynyt:
17.3.2011 17:36
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut tumppiq » 17.12.2012 23:47

Tietääkö joku jonkun paikan missä sais pinnotettua kotarin pytyn uudelleen ja mielellään suomessa?