Honda NSR 125 viritys/tekniikka

qwertymma
Pyörä:
Honda NSR 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.7.2011 9:35
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut qwertymma » 28.7.2011 12:33

Joo otin oikeanpuoleiset tapit irti, vasemmalla olevan pultin ja irrotin lisäksi pa-säätimen moottorin.
Se levy tuntuu olevan kiinni vasemmalla puolella olevista johdoista . . .
EX-Fuhrer
AapoV
Pyörä:
Honda Monkey -94
Paikkakunta:
Savitaipale
Liittynyt:
27.3.2008 14:43
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut AapoV » 28.7.2011 13:30

Joo siitä menee johtoja sen kopan läpi (vasemmalla). Varmaan suojaa liittimiä kosteudelta yms, ite sain sen levyn pois ihan avaamalla johtojen liittimet (samalla suihkuttelin sähkösuoja-ainetta) ja sitten sain sen levyn nitkutettua sieltä välistä ;)
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 28.7.2011 16:19

Stilly kirjoitti:Minkälaisia välejä teillä on näsärissä? Itellä 13/36 ja tuntuu tosi raskailta, ei enää isommilla vaihteilla jaksa kiihtyä jos ei laita pienempää silmää tai mennä ylämäkeen kunnolla. Tekis mieli laittaa taakse 38, auttasko paljo ?

Itel on 14/36 tai 38, hyvi vetää joka vaihteel 2 päälläki, tankkeja en kuskaa, ne saa ettii oman kyydin ni hyvi vetää ittee ja hyväperseisii muijii 2 päälläki. Kutosvaihteel johoki 9,5k sain vetämää tasasel, mut sit loppu suora :itku:

Säädöt ;)
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 28.7.2011 18:08

Jaa mullakai vääntää kutosel iha 11k+ :))
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut L_rppa » 28.7.2011 19:08

Minkäslainen homma tuo pakoaukonsäätimen purku on?
qwertymma
Pyörä:
Honda NSR 125
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.7.2011 9:35
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut qwertymma » 28.7.2011 20:41

Itse en menisi purkamaan, koska en osaa. Pa-säädin on yksi nsr än kalleimmisraa osista, en menisi sitä rikkomaan :s
Mites nsr vs. muut tt kevarit, oletteko olleet viivoilla? :D
EX-Fuhrer
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 28.7.2011 20:46

Ite en oo kovin monii vs mut ainaki tt detsit oon vieny aika helposti :)
Yhtä tt hussee vs kusen jonku verran kiihtytyksessä mutta lopussa aina otan kii..
The-Trooper
Pyörä:
Honda NSR-180, Honda Monkey, Ex-Rieju Spike 70cc
Paikkakunta:
Varpaisjärvi
Liittynyt:
23.1.2009 19:06
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut The-Trooper » 28.7.2011 21:02

Stilly kirjoitti:Ite en oo kovin monii vs mut ainaki tt detsit oon vieny aika helposti :)
Yhtä tt hussee vs kusen jonku verran kiihtytyksessä mutta lopussa aina otan kii..


No dt ei oo kovin tehokas ees.. Ja husset nyt on siihen 100 asti kiihytyksessä nsr vastaan niin paljon tehokkaampia.. :d Mutta 180cc:llä alkaa jo tasottua kiihytyksessäkin.. :P
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 25/id30150 Siitä jollekkin?!
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 28.7.2011 21:51

Joo husse jätti kepoo kiihytykses mutta sit 120 kohil vetäsin täyzii ohi :D

Ja pa säätimen ite purin sennuskaljoissa, nii vähä osia et melkee mahoton kusta, mitää ei voi saada rikki.

Mutta hei kertokaas tosta nassen mittarinpyörittäjästä, ku itel on pyöritin ehjä, mutta sitte vanteessa laakerin päällä vissii on joku juttu mis on 2 väkästä mitkä vastaa pyörittäjään, ni ne on vituillaa, kulunu pois.

Saako tota osaa misää,/ onko jollaki myytävänä, voin sanoo et maksan tosta paskasta vähä ylihintaki ku maksaa 6 dollaria ni saat 15e kuka ny lähettääkää sen :D Ku toi vissii on irtonaine, joku voi viel vahvistaa jos tietää.
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 28.7.2011 22:17

Laitoin lanekit muuten nyt 150 suuttimen kiinni ja sillä toimii selvästi paremmin ku 145 suuttimella :o mutta silti tuntuis siinä enne piikkii vääntävän paremmin sillo ku oli vakioputsari.. :s
Mutta äänet on kyllä nii maukkaat että tasottaa vähä tilannetta :p
jmkk
Pyörä:
honda nsr -03
Paikkakunta:
savo
Liittynyt:
5.1.2009 19:45
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut jmkk » 29.7.2011 11:47

SuperRKO kirjoitti:Minkäslainen homma tuo pakoaukonsäätimen purku on?


katteet pois,putki pois, pa säätimestä vaijerit irti ja se puolikuun muotone levy (vasemman käden kierteellä se) sitte otat vaa säätimen akselista pihillä kiinni ja vetäset akselin pois. voi olla tiukassaki! ja käpälät pitäs tippua sit pako aukosta pihalle..

LaneKit kirjoitti:
Mutta hei kertokaas tosta nassen mittarinpyörittäjästä,.

joo se osa mis kaks väkästä nii irtoo iha normaalisti siitä ja ite ostin hondan edustajalta sen. hintaa oli se 6 e.


JA NUISTA VÄLITYKSISTÄ itellä 13/38 välit ja kulkee 150 + kierrokset jää 11.5 k... viime syksynä kierti 12.5 k sillei et oli vetojaki hyvin sinne asti :D tuli vaihettua pytty nii eipä kiertele enää :(
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 29.7.2011 16:31

Kiitti jmkk tästä, olen ikuisesti kiitolline :)

Ja jokuha myy sit kans ton öljypumpun kopanki :lol:
$amppi
Liittynyt:
9.1.2011 23:21
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut $amppi » 29.7.2011 17:28

http://www.angelfire.com/dragon2/noz/al ... saato.html Toimiiko tuo säätö? Huomasin vain että noilla asetuksilla öljypumppu on "nolla-asennossa", eli kiinni. Antaako näsärin öljypumppu öljyä, jos se on kiini?? Vastauksia pian, kiitos!
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 29.7.2011 17:39

Stilly kirjoitti:Laitoin lanekit muuten nyt 150 suuttimen kiinni ja sillä toimii selvästi paremmin ku 145 suuttimella :o mutta silti tuntuis siinä enne piikkii vääntävän paremmin sillo ku oli vakioputsari.. :s
Mutta äänet on kyllä nii maukkaat että tasottaa vähä tilannetta :p

Hyvä et alko pelittämää paremmi. Eli saattaa kaivata vielä säätöjä, laitaha sitä neulaa vielä pykälä rikkaammalle, ite laitoin iha kokeilematta ku mopoihi ainaki neuvotaa tollei, hyvi pelaa nytte :)
akseli101
Pyörä:
Honda nsr
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
21.2.2011 21:55
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut akseli101 » 29.7.2011 19:43

Mikä olis hyvä tehari nasseen 180cc pytyn 34mm kaasarin kanssa ?