ma$$i kirjoitti:oikeenkokone mäntä sisällä?
Sillon ku pytty kävi porauksessa ni vein sinne männänki näytille joten pytyn pitäs olla just eikä melkein porattu tolle männälle.
ma$$i kirjoitti:oikeenkokone mäntä sisällä?
YammuPoika99 kirjoitti:otin tuolloin kyllä kaasarin irti ja koitin katsoa niitä suuttimia mutta en tiedä kuinka ne saisi pois siinä oli sellainen valkoinen ''suoja'' tk ja pää suuttimelle. tk-suuttimesta ei muuten näkynyt läpi, ei normaalia?
R2nator kirjoitti:ma$$i kirjoitti:oikeenkokone mäntä sisällä?
Sillon ku pytty kävi porauksessa ni vein sinne männänki näytille joten pytyn pitäs olla just eikä melkein porattu tolle männälle.
Ei rötää eikä pätki, kierrokset nousee mutta vääntöä ei oo se tavallaa alottaa sen piikin mut ei vedä loppuu asti. Ypvs säädetty ja varmistettu että toimii. Enne huiput oli 125kmh-130kmh nyt jää siihe 110kmh pintaa. Joku sano et liian pieni suutin et ei saa tarpeeks bensaa mut tiiä sitte nyt oon tilannu 270 280 ja 290 suuttimet, tällähetkellä 260ma$$i kirjoitti:R2nator kirjoitti:ma$$i kirjoitti:oikeenkokone mäntä sisällä?
Sillon ku pytty kävi porauksessa ni vein sinne männänki näytille joten pytyn pitäs olla just eikä melkein porattu tolle männälle.
mitä oireita ettei mee piikille? alkaako pätkiä, rötäämään vai eikö yksinkertaisesti rpm vaan nouse ? Toimiiko ypvs varmasti?
R2nator kirjoitti:Ei rötää eikä pätki, kierrokset nousee mutta vääntöä ei oo se tavallaa alottaa sen piikin mut ei vedä loppuu asti. Ypvs säädetty ja varmistettu että toimii. Enne huiput oli 125kmh-130kmh nyt jää siihe 110kmh pintaa. Joku sano et liian pieni suutin et ei saa tarpeeks bensaa mut tiiä sitte nyt oon tilannu 270 280 ja 290 suuttimet, tällähetkellä 260ma$$i kirjoitti:R2nator kirjoitti:ma$$i kirjoitti:oikeenkokone mäntä sisällä?
Sillon ku pytty kävi porauksessa ni vein sinne männänki näytille joten pytyn pitäs olla just eikä melkein porattu tolle männälle.
mitä oireita ettei mee piikille? alkaako pätkiä, rötäämään vai eikö yksinkertaisesti rpm vaan nouse ? Toimiiko ypvs varmasti?