Turbo nelariin

AAte
Pyörä:
KTM690SMCR -17
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.8.2007 14:34

ViestiKirjoittanut AAte » 19.3.2009 19:42

Silti, hienoa että joku tekee eikä vain puhu! =)
Kevarilla Kanarian valtavissa vuoristoissa!
http://www.motot.net/blog/AAte/kanarian ... b-454.html
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 19.3.2009 20:09

Juu. Lähinnä otan romut irti että rekisteröin tuonki. Ja sitte kesällä uutta ahdinta kattelemaan.
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 25.3.2009 20:16

No nyt tuli taas Freebienä uus ahdin. Se on vissiin k03 Pienempi ku tuo mun nykynen garretti. Kattellaan tuolla mitä saadaan aikaan. Toivottavasti jotain vähän enemmän. Vieläkin "vähäsen" iso on, mutta eiköhän tolla taas voi kokeilla. :D
Betaversio
Pyörä:
Tunturimopedi
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
21.9.2006 9:56

ViestiKirjoittanut Betaversio » 26.3.2009 10:41

Vai kannattaisko sittenkin hankkia se oikeenkokoinen ahdin, tehdä perusmoottori kuntoon (kansi, nokat, männät) ja ahtaa vasta sitten? :roll:
Photobucket galleria
Projektitopikki - Tunturi DX: Muutos 2012
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 26.3.2009 16:39

Jaa... Voisha sen niinkin tietenkin tehdä, mutta meikäläiselle tää on vaan sivuprojekti ku iso pyörä tulossa alle taas kesäksi. Ni ei mielellään tähän miljoonaa sijottaisi.
Tontsa123
Pyörä:
Harley Davidson xlch "61" ja kawasaki kmx
Liittynyt:
29.6.2006 20:07

ViestiKirjoittanut Tontsa123 » 29.3.2009 21:03

Kivaa yritystä sulla.. Kattoin videossa, että sulla on ahtoilmaputkena haitarikumiputki se sulaa varmasti kun turbo lähtee pelaamaan. Ootko kokeillu turboo jo ajossa, eteenki jos siinä on vähän liian suuri ahdin niin sillä kestää vähän aikaa enneku paineet nousee. Tsemppii vaa projektii!
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 29.3.2009 22:21

Juu. Tänään värkkäilin uudelle ahtimelle Laipan ja laitoin kaikki tavarat hiukan erilailla. Painekotelo pitäis rakennella, ni sais ahtopaineen mukaan nousemaan bensanpaineen. Kai se siitä taas etenee pikku hiljaa :P
tunturi91
Liittynyt:
20.11.2005 22:00

ViestiKirjoittanut tunturi91 » 1.4.2009 19:09

pistäppä kuvia siitä uudesta ahtimesta näkkee onko isompi ko mulla.
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50

ViestiKirjoittanut lokitekki » 1.4.2009 20:08

k03han on ulkosesti pieni, mutta sehän on vakiona 150heppasisa autoisa.
Sen puolesta aikasempi turbos saattas olla pienempi?
tunturi91
Liittynyt:
20.11.2005 22:00

ViestiKirjoittanut tunturi91 » 1.4.2009 21:35

joo. levis oma mankiki tielle tänää perhana
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 1.4.2009 23:42

k03 ahtimiaha käytetään monissakin sovelluksissa. Voin mittailla noita siipikokoja huomenissa ni nähdään onko pienempi. Ja testaamallahan tuo selviää että onko helpommin heräävä :)
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 2.4.2009 19:25

lokitekki kirjoitti:k03han on ulkosesti pieni, mutta sehän on vakiona 150heppasisa autoisa.
Sen puolesta aikasempi turbos saattas olla pienempi?


Juu ja k03:sta saa sitten melko monella eri siipikoolla.
Dank memes melt steel beams.
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 7.4.2009 21:49

On se hukkaportin ääni vaan jotain niin pornoa :P
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 8.4.2009 18:27

Hukkaportin O_o.
Dank memes melt steel beams.
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 8.4.2009 20:13

http://www.autowiki.fi/index.php/Hukkaportti
Tai sitten se on tuota turbo "chatter" ääntä. Siltä se kyllä kuulostaa enemmänkin.
Jos huomenissa sais videoo hiukan miten skyteam kulkee 0.5 ahdoilla. Ei vielä uskalla enempääkää ottaa ku ei seoksesta oo hajua. Kyllähän se vakioon verrattuna jaksaa mennä paremmin.