jynsered kirjoitti:Visainen kysymys neroille
Kuulin että kytkimessä pitäs olla joku kuula jossai tapin alla ja jos sitä ei ole niin kytkin luistaa pirusti?
En ole varma onko sitä minulla ja kytkin luistaa vaik levyt on viime keväänä vaihdetut ja ei ole sen jälkee hurjasti ajettu. Vai mikä mahtaa olla, jouset kuluneet? Kun kytkin ei siis pidä. Hyvät öljyt on lootassa.
Ja sitten männän vaihto operaatiosta kun en ikinä tessuu ole tehny :S pitääkö se ypvs mite huomioida siinä remontissa että' en riko sitä tai mitään? olisi kiva jos joku viisas voisi neuvoa. kiitos, hyvää ajokautta -10
tunman kirjoitti:Mites muuten ku noita laadukkaampia ylikoon mäntiä saa ilmeisesti vaan +1,5 kokoon asti ja pytynhän saa kuitenkin maksimissaan porattua +2,5 ylikokoon? Elikkäs onko muka totta että ei löytyis mitään laadukkaampia mäntiä yli +1,5 kokoon? Se on kyllä tiedossa että kiinan mäntiä saa vielä yli +1,5 kokosinakin mutta niistä aijon pysyä kaukana.
Masuli- kirjoitti:Mikäs mahtoi tohon tetsariin tulla, kun menin kouluun niin alkoi pitää pientä rahinaa. Sitten kun piti lähtee koulusta ja polkasin käyntiin, niin piti hirveää rahinaa ja sammui ennekuin ehdin sammuttaa. Yläkerta nyt revitty auki ja mitään pahaa jälkeä ei löytynyt. Tulppa on hieno pavunruskea ja palotilan väri vaalenee hieman pakopuolta kohti. Mäntä sekä pytty olivat erinomaisessa kunnossa myös. Huomasin, että kampiakseli jökkää aina samaan kohtaan. Olisiko mahdollista, että entisen omistajan alakertaremontin jälijltä (~4tkm sitten) olisi jäänyt jotain metallipurua, joka jökittää kampuran aina yhteen kohtaan? Kiertokangen laakerista ei ainakaan sormituntumalta löydy klappia. Mikä mahtaa siis olla vikana, auttaisiko alakerran putsaus vai mikä mahtaa olla? Kone pyörii hienosti melkein tuon kierroksen, mutta sitten jää. Mikä neuvoksi?
tunman kirjoitti:Noo.. olisko jollain sitten heittää jotain vinkkiä että minkä mäntä vois käydä? Ja pitäähän siinnä vähän muutakin siitä männästä tietää kun se tapin koko.