Kokeilin joskus omassani (tt) ilman jousta ja laippa tuntui nousevan heti kun kaasua vähän avasi.. Nyt polinin kanssa tuntuu että on aivan sama paljonko ruuvia kääntelee, näyttäisi toimivan missä tahansa asennossa .. Tällä hetkellä taitaa olla ruuvi kokonaan pohjassa, en huomannut mitään eroa vaikka se oli 15 napsahdusta auki ..Marsilvanian kirjoitti:Jopas on rave 2 keskustelu kuivunut näin syksyn kunniaksi, eikö kellään ole enää mitään selitettävää laitteesta? No jaa, omassa jännä kokemus uuden pytyn asennuksen jälkjeen, tuntuu aukeavan vasta melko suurilla kierroksilla jopa ilman jousta, voisinpa siis kysyä onko kukaan sattunut vilkuilemaan sitä systeemiä kun koneessa ei ole katteita ja ravessa "korkkia"
bi0lan kirjoitti:Onko laippa karstoittunut?
ilyx kirjoitti:Kokeilin joskus omassani (tt) ilman jousta ja laippa tuntui nousevan heti kun kaasua vähän avasi.. Nyt polinin kanssa tuntuu että on aivan sama paljonko ruuvia kääntelee, näyttäisi toimivan missä tahansa asennossa .. Tällä hetkellä taitaa olla ruuvi kokonaan pohjassa, en huomannut mitään eroa vaikka se oli 15 napsahdusta auki ..
UFC999 kirjoitti:Johtuuko toi Aprilian temppuileminen tästä Rave2:sta, kun ylemmillä kierroksilla rupeaa pätkimään ja tökkimään ihan tolkuttomasti? Tulppa on vaihdettu ja ei auttanut asiassa yhtään. Eli aina ku ajat ja yrität ruveta kiihdyttämään niin rupeaa tökkimään ja röpöttelemään. Ei oo mukava ku ei voi yli 80km/h ajella vaikka ite vehe kulkeekin sinne 160km/h kieppeille. Tyhjäkäynnillä kone kyllä käy hyvin. Ja tämä alkoi vasta vähäsen aikaa sitten temppuilemaan.
UFC999 kirjoitti:Mulla on pipercrossi joka todellakin saattaa olla paskassa ympäriltä. Millä sen voisi puhdistaa parhaiten? Kerran mie sen öljysin tässä syksyllä mutta kun sivukatteita ei ole, niin hiekkaa tuntuu olevan vähäsen liikaakin siellä kaasarin seutuvilla.
Niin ja onko olemassa tohon kaasarin puhdistukseen mitään ohjeita? Olen vähän käsi näissä, mutta kerta se ois ensimmäinenkin. Ja sitten noista säädöistä, mitä te niillä haette? Mitä täytyy säätää oikein?
Tää on ihan väärä topic, mut ne kyllä pestään hiekasta ja muusta liasta paineilmalla virtaussuunnan vastaisesti! Ei se pesuaineilla ja vedellä leikkiminen periaatteessa mitään auta kuin pinnoilta tai tunkee vain sisemmälle sitä tavaraa.UFC999 kirjoitti:Mulla on pipercrossi joka todellakin saattaa olla paskassa ympäriltä. Millä sen voisi puhdistaa parhaiten?
_jormatar_ kirjoitti:Tilasin tuossa rave 2sen ja asensin sen ihan ohjeiden mukaan kiinni räsään, samalla laitoin pipercrossin paikalle. Lähin ajamaan ja koitin säädellä sitä raven säätö ruuvia että milloin laipan pitäis aueta. välillä se ruuvi oli aivan kiinni välillä 28 naksausta auki - ei mitään vaikutusta. pyörä kyllä kiihtyy jonkin verran paremmin mutta isoilla vaihteilla ei ole yhtään alavääntöä ja vauhti vaan tippuu kun kuutosella vääntää kaasua 8000rpm kierroksilla. Paikalla siis on rave 2, pipercross, vakio kaasari (120 tai 125 suutin en muista), arrowin kokoputkisto, välit 17/39. niin siis miksi raven säätely ei vaikuta juuri ollenkaan (eli ei tule selvää tehopiikkiä), ja miksi alavääntö katoaa täysin isoilla vaihteilla?